Процедура закупівлі оголошена 28.11.2024 12:43. Дата останніх змін - 28.11.2024 12:43
Туалетний папір Велетень ,Туалетний папір 65 м, Рушники паперові двошарові
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-28-006785-a | |
ID | c73cab94a36648b1b88abea7bebf5456 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-28-008507-a |
Очікувана вартість закупівлі
180`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67820, Україна, Одеська область, с. Прилиманське, вул.Центральна, будинок 127 Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 25 грудня 2024 року. Розрахунки за товар проводяться за фактом постачання на підставі видаткової накладної протягом 10 робочих днів з моменту поставки товару
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ПРИЛИМАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ" АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ | |
Очікувана вартість закупівлі | 180`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
28.11.24
Подання пропозицій
до 03.12.24
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 10 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Туалетний папір
Класифікація за ДК 021:2015: 33761000-2 - Туалетний папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67820, Україна, Одеська область, Прилиманське, вул.Центральна, будинок 127
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67820, Україна, Одеська область, с. Прилиманське, вул.Центральна, будинок 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 25 грудня 2024 року. Розрахунки за товар проводяться за фактом постачання на підставі видаткової накладної протягом 10 робочих днів з моменту поставки товару
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 штука
|
2) |
Туалетний папір
Класифікація за ДК 021:2015: 33761000-2 - Туалетний папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67820, Україна, Одеська область, Прилиманське, вул.Центральна, будинок 127
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67820, Україна, Одеська область, с. Прилиманське, вул.Центральна, будинок 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 25 грудня 2024 року. Розрахунки за товар проводяться за фактом постачання на підставі видаткової накладної протягом 10 робочих днів з моменту поставки товару
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 штука
|
3) |
Рушники паперові
Класифікація за ДК 021:2015: 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67820, Україна, Одеська область, Прилиманське, вул.Центральна, будинок 127
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67820, Україна, Одеська область, с. Прилиманське, вул.Центральна, будинок 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 25 грудня 2024 року. Розрахунки за товар проводяться за фактом постачання на підставі видаткової накладної протягом 10 робочих днів з моменту поставки товару
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 штука
|
Тендерна документація
Проект договору
проєкт договору рушники.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.11.2024 12:43
Версія документу від: 28.11.2024 12:43
ID: 97154ba74ddf4ab4ba4ee729fcb46a02
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.11.2024 12:43
Версія документу від: 28.11.2024 12:43
ID: a008584c590f4af6a7ff33fd7b86fe2d
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Обмежений доступ | Ні |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип : Рулон
Кількість шарів Очікуване значення: 1
Матеріал основи : Макулатура
Тип рулону : Побутовий
Наявність втулки (гільзи) Очікуване значення: ні
Можливість відриву (перфорація) Очікуване значення: ні
Довжина рулону Очікуване значення: 55 метр
Відповідність ДСТУ 8862:2019 Очікуване значення: Так
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип : Рулон
Кількість шарів Очікуване значення: 1
Матеріал основи : Макулатура
Тип рулону : Побутовий
Наявність втулки (гільзи) Очікуване значення: ні
Можливість відриву (перфорація) Очікуване значення: ні
Довжина рулону Очікуване значення: 65 метр
Відповідність ДСТУ 8862:2019 Очікуване значення: Так
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип складання : V-складання
Тип : В листах
Основа : Целюлозна основа
Кількість шарів : Двошарові
Кількість листів Очікуване значення: 200 штука
Колір : Білий
Тип пакування : Коробка
|
Дати та строки
Дата публікації | 28.11.2024 12:43 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 28.11.2024 12:43 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 03.12.2024 14:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ПРИЛИМАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ" АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 34312061 |
Юридична адреса | 67820, Україна, Одеська область, Прилиманське, вул.Центральна, будинок 127 |