Процедура закупівлі оголошена 28.11.2024 08:41. Дата останніх змін - 28.11.2024 14:22
електрична енергія -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-28-000337-a | |
ID | 38aafbf8de414086b4bd08950e2bbab1 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
4`665`600.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Відділ освіти Іванківської селищної ради | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 4`665`600.00 Гривня (з ПДВ) | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 116`640.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
28.11.24
Період уточнень
до 03.12.24
Період оскаржень
до 03.12.24
Подання пропозицій
до 06.12.24
Залишилось 8 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
06.12.24
28.11.2024, 09:39
диискримінаційна вимога
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання) від учасників відкритих торгів вимагається підтвердити успішне проходження сертифікації їхньої діяльності відповідно до вимог міжнародних стандартів ISO 9001:2018 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги»);ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) “Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування”; ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) “Системи екологічного управління. Вимоги”, ДCТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:201, шляхом надання у складі тендерної пропозиції відповідних сертифікатів. Відповідно до п. 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості), у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є Електрична енергія (ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія). Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (EN 50160:2022, IDT). Вказані вище документи, які вимагає Замовник, не передбачені національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023. Встановлення Замовником вимог у тендерній документації щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника сертифікатів відповідності не відповідає вимогам діючого законодавства України, прямо суперечить пункту 29 Особливостей, а відтак порушує наші права, як Учасника, та порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на зазначене вище, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вказані вище вимоги щодо надання сертифікатів ISO.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.11.2024, 14:22)
Шановний Учасник закупівлі, дякуємо за звернення. Дані відкриті торги проводяться з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування .затверджених постановою Кабінетом Міністрів України №1178 (зі змінами) від 12.10.2022 року. Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Частина 5 статті 23 Закону містить положення: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.» Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним та міжнародним стандартам. Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг. Сертифікати ISO – це документи, що підтверджують ефективне функціонування системи управління якістю виробництва продукції, робіт або послуг; міжнародні стандарти охорони здоров’я та безпеки праці, дотримання яких допомагає зменшити рівень професійної захворюваності та кількості випадків, що призводять до виробничих травм; зменшення ризиків на робочому місці та підтримання здоров’я персоналу під час виконання робіт; зниження витрат, пов’язаних з розслідуванням інцидентів та компенсаціями, виплатою штрафів, ліквідуванням наслідків аварій; прийняття політики по боротьбі з корупцією, призначення особи для контролю за дотриманням заходів по боротьбі з корупцією, навчання, оцінка ризиків і комплексна перевірка проектів і ділових партнерів, здійснення фінансового і комерційного контролю, а також введення процедур звітності та розслідування; формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальність та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних установ та громадських організації. Ми хочемо впевнитися в тому, що дані послуги будуть виконані якісно і у відповідності до міжнародних та національних стандартів і тому вимагаємо надання в складі пропозиції сертифікатів ISO. Наявність в учасників ISO має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників надання послуг/виконання технічного завдання відповідної якості. Таким чином, вимога щодо надання сертифікатів ISO не є дискримінаційною, що також підтверджується рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Дані умови жодним чином не обмежують коло потенційних учасників, оскільки будь-яка юридична особа чи ФОП мають можливість отримати відповідний документ та надати його у складі пропозиції.