Процедура закупівлі оголошена 27.11.2024 16:44. Дата останніх змін - 27.11.2024 16:44
Канцтовари для РЛ № 25
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-27-016560-a | |
ID | a56fdbe1bcc54866aaa2ab141cde0093 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-27-020339-a |
Очікувана вартість закупівлі
4`540.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради | |
Очікувана вартість закупівлі | 4`540.00 Гривня (з ПДВ) | |
Підстава | Закупівля здійснюється у підприємства або організації, що засновані громадською організацією осіб з інвалідністю та мають дозвіл на право користування пільгами з оподаткування | |
Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
27.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
27.11.24
Специфікація закупівлі
1) |
папір А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Є. Коновальця 17 , РЛ № 25
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 пачка
|
2) |
папір А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Є. Коновальця 17 , РЛ № 25
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 пачка
|
3) |
біндер 32мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Є. Коновальця 17 , РЛ № 25
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
4) |
степлер №24
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Є. Коновальця 17 , РЛ № 25
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
5) |
скоба 1000шт
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Є. Коновальця 17 , РЛ № 25
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 пачка
|
6) |
скотч
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Є. Коновальця 17 , РЛ № 25
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
|
7) |
скріпки
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Є. Коновальця 17 , РЛ № 25
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 пачка
|
Тендерна документація
Нетипізований документ
обгрунтування на суму 4540,00.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.11.2024 16:42
Версія документу від: 27.11.2024 16:42
ID: 2868ffe6d0e542bc996535b737745621
|
|
Нетипізований документ
Розпорядження.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.11.2024 16:42
Версія документу від: 27.11.2024 16:42
ID: 35a272276367476f8a93708bffb3d446
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.11.2024 16:44
Версія документу від: 27.11.2024 16:44
ID: 937b647700414fb09661f6ea6cc6d327
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Ні | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Обмежений доступ | Ні |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 25675242 |
Юридична адреса | 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Соборна 30 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
4`540.00
Гривня з ПДВ
Переможець
27.11.2024 16:44
Укладені договори
Номер договору
962
Дата підписання
27.11.2024
Дата початку дії
27.11.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
4`540.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
3`783.33 Гривня