Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.11.2024 16:44. Дата останніх змін - 27.11.2024 16:44

Канцтовари для РЛ № 25

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-27-016560-a  
ID a56fdbe1bcc54866aaa2ab141cde0093  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-27-020339-a  
Очікувана вартість закупівлі
4`540.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 4`540.00 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Закупівля здійснюється у підприємства або організації, що засновані громадською організацією осіб з інвалідністю та мають дозвіл на право користування пільгами з оподаткування  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
27.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
27.11.24

Специфікація закупівлі

1)
папір А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Є. Коновальця 17 , РЛ № 25
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 пачка
2)
папір А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Є. Коновальця 17 , РЛ № 25
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 пачка
3)
біндер 32мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Є. Коновальця 17 , РЛ № 25
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
4)
степлер №24
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Є. Коновальця 17 , РЛ № 25
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
5)
скоба 1000шт
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Є. Коновальця 17 , РЛ № 25
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 пачка
6)
скотч
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Є. Коновальця 17 , РЛ № 25
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
7)
скріпки
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Є. Коновальця 17 , РЛ № 25
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 пачка

Тендерна документація

Нетипізований документ
обгрунтування на суму 4540,00.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.11.2024 16:42
Версія документу від: 27.11.2024 16:42
ID: 2868ffe6d0e542bc996535b737745621
Нетипізований документ
Розпорядження.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.11.2024 16:42
Версія документу від: 27.11.2024 16:42
ID: 35a272276367476f8a93708bffb3d446
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.11.2024 16:44
Версія документу від: 27.11.2024 16:44
ID: 937b647700414fb09661f6ea6cc6d327

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ Ні  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 25675242  
Юридична адреса 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Соборна 30  

Протокол розкриття

Укладені договори

Номер договору
962
Дата підписання
27.11.2024
Дата початку дії
27.11.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
4`540.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
3`783.33 Гривня