Процедура закупівлі оголошена 27.11.2024 16:13. Дата останніх змін - 27.11.2024 16:13
Катетер ангіографічний, зовн Ø: 5 Fr, вн Ø: 0,047", L : 100 см, мах.: 1200 psi, cум. з пров.: 0,038", без бічн. отв., ., покр.: Гідроф.,нейл. осн., без антит. покр.. вн. просв., атравм. кінч., форм. катет.: Judkins Left, крив.: JL3.5,Інтродюсер,Коронарний провідник, для стандартних ситуацій, прямий/J-подібний, Ø 0.014'', L ≥ 180,0см, навантаження на кінчик 0,5-3 грам, L рентгенконтрастного сегменту ≥ 3,0см, гідрофільне/силіконове покриття
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-27-015468-a | |
ID | 9cc27e42987b4116952770c484d14217 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-26-007797-a |
Очікувана вартість закупівлі
49`900.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Поставка Товару здійснюється на підставі заявки на поставку Товару, що надсилається Постачальнику Покупцем в письмовій формі або у вигляді повідомлення на вказану Постачальником адресу електронної пошти, та мають містити найменування Товару, кількість, ціну, строк поставки та інші важливі для Сторін умови поставки Товару. Постачальник зобов'язаний здійснити поставку не пізніше 3 робочих днів з дня отримання заявки. Приймання-передача товару провадиться уповноваженими представниками Сторін за накладними, у яких повинні бути визначені найменування, одиниця виміру, кількість одиниць Товару. Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем в безготівковому порядку протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання Сторонами документів, згідно з якими відбувається передача Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари, без застосування будь-яких штрафних санкцій до Покупця, здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 31.12.2024 року.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) Державна наукова установа "Центр інноваційних технологій охорони здоров′я" Державного управління справами | |
Очікувана вартість закупівлі | 49`900.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
27.11.24
Подання пропозицій
до 30.11.24
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем в безготівковому порядку протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання Сторонами документів, згідно з якими відбувається передача Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари, без застосування будь-яких штрафних санкцій до Покупця, здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 31.12.2024 року. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 10 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Катетер ангіографічний, зовн Ø: 5 Fr, вн Ø: 0,047", L : 100 см, мах.: 1200 psi, cум. з пров.: 0,038", без бічн. отв., ., покр.: Гідроф.,нейл. осн., без антит. покр.. вн. просв., атравм. кінч., форм. катет.: Judkins Left, крив.: JL3.5
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Верхня, будинок 5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Поставка Товару здійснюється на підставі заявки на поставку Товару, що надсилається Постачальнику Покупцем в письмовій формі або у вигляді повідомлення на вказану Постачальником адресу електронної пошти, та мають містити найменування Товару, кількість, ціну, строк поставки та інші важливі для Сторін умови поставки Товару. Постачальник зобов'язаний здійснити поставку не пізніше 3 робочих днів з дня отримання заявки.
Приймання-передача товару провадиться уповноваженими представниками Сторін за накладними, у яких повинні бути визначені найменування, одиниця виміру, кількість одиниць Товару.
Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем в безготівковому порядку протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання Сторонами документів, згідно з якими відбувається передача Товару.
У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари, без застосування будь-яких штрафних санкцій до Покупця, здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 31.12.2024 року.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
2) |
Інтродюсер
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Верхня, будинок 5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Поставка Товару здійснюється на підставі заявки на поставку Товару, що надсилається Постачальнику Покупцем в письмовій формі або у вигляді повідомлення на вказану Постачальником адресу електронної пошти, та мають містити найменування Товару, кількість, ціну, строк поставки та інші важливі для Сторін умови поставки Товару. Постачальник зобов'язаний здійснити поставку не пізніше 3 робочих днів з дня отримання заявки.
Приймання-передача товару провадиться уповноваженими представниками Сторін за накладними, у яких повинні бути визначені найменування, одиниця виміру, кількість одиниць Товару.
Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем в безготівковому порядку протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання Сторонами документів, згідно з якими відбувається передача Товару.
У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари, без застосування будь-яких штрафних санкцій до Покупця, здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 31.12.2024 року.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
3) |
Коронарний провідник, для стандартних ситуацій, прямий/J-подібний, Ø 0.014'', L ≥ 180,0см, навантаження на кінчик 0,5-3 грам, L рентгенконтрастного сегменту ≥ 3,0см, гідрофільне/силіконове покриття
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Верхня, будинок 5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Поставка Товару здійснюється на підставі заявки на поставку Товару, що надсилається Постачальнику Покупцем в письмовій формі або у вигляді повідомлення на вказану Постачальником адресу електронної пошти, та мають містити найменування Товару, кількість, ціну, строк поставки та інші важливі для Сторін умови поставки Товару. Постачальник зобов'язаний здійснити поставку не пізніше 3 робочих днів з дня отримання заявки.
Приймання-передача товару провадиться уповноваженими представниками Сторін за накладними, у яких повинні бути визначені найменування, одиниця виміру, кількість одиниць Товару.
Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем в безготівковому порядку протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання Сторонами документів, згідно з якими відбувається передача Товару.
У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари, без застосування будь-яких штрафних санкцій до Покупця, здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 31.12.2024 року.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
Тендерна документація
Проект договору
Проєкт договору.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.11.2024 16:13
Версія документу від: 27.11.2024 16:13
ID: 568b331749ef4cefb11c74647fb22e33
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.11.2024 16:13
Версія документу від: 27.11.2024 16:13
ID: 813a4f9fb97a4d1aa27641f0a9404a4a
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Обмежений доступ | Ні |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Зовнішній діаметр, Fr ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5
Внутрішній діаметр, дюйм ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.047 - 0.047
Довжина катетера, см ?:tender criteria requirement min_maxValue: 100 - 100
Максимальний тиск, psi ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1200 - 1200
Сумісність з провідником, дюйм ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.038 - 0.038
Бічні отвори, кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0
Обплетення : Подвійне обплетення із нержавіючої сталі
Покриття : Гідрофільне
Матеріал катетера : На основі нейлону
Антитромбогенне покриття внутрішнього просвіту Очікуване значення: ні
Атравматичний кінчик Очікуване значення: Так
Форма (конфігурація) катетера : Judkins Left
Крива : JL3.5
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Призначення : Для трансфеморального доступу
Покриття інтродюсера : Гідрофільне
Наявність рентгенконтрастного маркера на кінчику інтродюсера Очікуване значення: Так
Наявність в комплектації провідника для встановлення пристрою Очікуване значення: Так
Наявність в комплектації судинного дилятатора з портом для шприця системи Luer Очікуване значення: Так
Наявність в комплектації інтродюсера з гемостатичним клапаном та боковим портом з 3-ходовим краником Очікуване значення: Так
Довжина інтродюсера, мм Очікуване значення: 110
Розмір інтродюсера, F Очікуване значення: 6
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Призначення : Для стандартних ситуацій
Довжина рентгенконтрастного сегменту, см Мінімальне значення: 3
Покриття провідника : Гідрофільне, Силіконове
Довжина коронарного провідника, см Мінімальне значення: 180
Діаметр провідника, дюйм Очікуване значення: 0.014
Форма кінчика : J-подібна, Пряма
Ступінь навантаження на кінчик, грам ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.5 - 3
|
Дати та строки
Дата публікації | 27.11.2024 16:13 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 27.11.2024 16:13 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 30.11.2024 17:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) Державна наукова установа "Центр інноваційних технологій охорони здоров′я" Державного управління справами |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 45633922 |
Юридична адреса | 01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Верхня, будинок 5 |