Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.11.2024 16:13. Дата останніх змін - 27.11.2024 16:13

Катетер ангіографічний, зовн Ø: 5 Fr, вн Ø: 0,047", L : 100 см, мах.: 1200 psi, cум. з пров.: 0,038", без бічн. отв., ., покр.: Гідроф.,нейл. осн., без антит. покр.. вн. просв., атравм. кінч., форм. катет.: Judkins Left, крив.: JL3.5,Інтродюсер,Коронарний провідник, для стандартних ситуацій, прямий/J-подібний, Ø 0.014'', L ≥ 180,0см, навантаження на кінчик 0,5-3 грам, L рентгенконтрастного сегменту ≥ 3,0см, гідрофільне/силіконове покриття

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-27-015468-a  
ID 9cc27e42987b4116952770c484d14217  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-26-007797-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Поставка Товару здійснюється на підставі заявки на поставку Товару, що надсилається Постачальнику Покупцем в письмовій формі або у вигляді повідомлення на вказану Постачальником адресу електронної пошти, та мають містити найменування Товару, кількість, ціну, строк поставки та інші важливі для Сторін умови поставки Товару. Постачальник зобов'язаний здійснити поставку не пізніше 3 робочих днів з дня отримання заявки. Приймання-передача товару провадиться уповноваженими представниками Сторін за накладними, у яких повинні бути визначені найменування, одиниця виміру, кількість одиниць Товару. Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем в безготівковому порядку протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання Сторонами документів, згідно з якими відбувається передача Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари, без застосування будь-яких штрафних санкцій до Покупця, здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 31.12.2024 року.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) Державна наукова установа "Центр інноваційних технологій охорони здоров′я" Державного управління справами  
Очікувана вартість закупівлі 49`900.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
27.11.24
Подання пропозицій
до 30.11.24
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем в безготівковому порядку протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання Сторонами документів, згідно з якими відбувається передача Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари, без застосування будь-яких штрафних санкцій до Покупця, здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 31.12.2024 року.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Катетер ангіографічний, зовн Ø: 5 Fr, вн Ø: 0,047", L : 100 см, мах.: 1200 psi, cум. з пров.: 0,038", без бічн. отв., ., покр.: Гідроф.,нейл. осн., без антит. покр.. вн. просв., атравм. кінч., форм. катет.: Judkins Left, крив.: JL3.5
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Верхня, будинок 5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Поставка Товару здійснюється на підставі заявки на поставку Товару, що надсилається Постачальнику Покупцем в письмовій формі або у вигляді повідомлення на вказану Постачальником адресу електронної пошти, та мають містити найменування Товару, кількість, ціну, строк поставки та інші важливі для Сторін умови поставки Товару. Постачальник зобов'язаний здійснити поставку не пізніше 3 робочих днів з дня отримання заявки. Приймання-передача товару провадиться уповноваженими представниками Сторін за накладними, у яких повинні бути визначені найменування, одиниця виміру, кількість одиниць Товару. Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем в безготівковому порядку протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання Сторонами документів, згідно з якими відбувається передача Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари, без застосування будь-яких штрафних санкцій до Покупця, здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 31.12.2024 року.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
2)
Інтродюсер
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Верхня, будинок 5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Поставка Товару здійснюється на підставі заявки на поставку Товару, що надсилається Постачальнику Покупцем в письмовій формі або у вигляді повідомлення на вказану Постачальником адресу електронної пошти, та мають містити найменування Товару, кількість, ціну, строк поставки та інші важливі для Сторін умови поставки Товару. Постачальник зобов'язаний здійснити поставку не пізніше 3 робочих днів з дня отримання заявки. Приймання-передача товару провадиться уповноваженими представниками Сторін за накладними, у яких повинні бути визначені найменування, одиниця виміру, кількість одиниць Товару. Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем в безготівковому порядку протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання Сторонами документів, згідно з якими відбувається передача Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари, без застосування будь-яких штрафних санкцій до Покупця, здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 31.12.2024 року.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
3)
Коронарний провідник, для стандартних ситуацій, прямий/J-подібний, Ø 0.014'', L ≥ 180,0см, навантаження на кінчик 0,5-3 грам, L рентгенконтрастного сегменту ≥ 3,0см, гідрофільне/силіконове покриття
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Верхня, будинок 5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Поставка Товару здійснюється на підставі заявки на поставку Товару, що надсилається Постачальнику Покупцем в письмовій формі або у вигляді повідомлення на вказану Постачальником адресу електронної пошти, та мають містити найменування Товару, кількість, ціну, строк поставки та інші важливі для Сторін умови поставки Товару. Постачальник зобов'язаний здійснити поставку не пізніше 3 робочих днів з дня отримання заявки. Приймання-передача товару провадиться уповноваженими представниками Сторін за накладними, у яких повинні бути визначені найменування, одиниця виміру, кількість одиниць Товару. Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем в безготівковому порядку протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання Сторонами документів, згідно з якими відбувається передача Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари, без застосування будь-яких штрафних санкцій до Покупця, здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 31.12.2024 року.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.11.2024 16:13
Версія документу від: 27.11.2024 16:13
ID: 568b331749ef4cefb11c74647fb22e33
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.11.2024 16:13
Версія документу від: 27.11.2024 16:13
ID: 813a4f9fb97a4d1aa27641f0a9404a4a

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ Ні  

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Катетер ангіографічний, зовн Ø: 5 Fr, вн
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Зовнішній діаметр, Fr ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024
Внутрішній діаметр, дюйм ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.047 - 0.047
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024
Довжина катетера, см ?:tender criteria requirement min_maxValue: 100 - 100
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024
Максимальний тиск, psi ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1200 - 1200
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024
Сумісність з провідником, дюйм ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.038 - 0.038
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024
Бічні отвори, кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024
Обплетення : Подвійне обплетення із нержавіючої сталі
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024
Покриття : Гідрофільне
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024
Матеріал катетера : На основі нейлону
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024
Антитромбогенне покриття внутрішнього просвіту Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024
Атравматичний кінчик Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024
Форма (конфігурація) катетера : Judkins Left
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024
Крива : JL3.5
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Інтродюсер
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Призначення : Для трансфеморального доступу
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024
Покриття інтродюсера : Гідрофільне
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024
Наявність рентгенконтрастного маркера на кінчику інтродюсера Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024
Наявність в комплектації провідника для встановлення пристрою Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024
Наявність в комплектації судинного дилятатора з портом для шприця системи Luer Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024
Наявність в комплектації інтродюсера з гемостатичним клапаном та боковим портом з 3-ходовим краником Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024
Довжина інтродюсера, мм Очікуване значення: 110
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024
Розмір інтродюсера, F Очікуване значення: 6
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Коронарний провідник, для стандартних си
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Призначення : Для стандартних ситуацій
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024
Довжина рентгенконтрастного сегменту, см Мінімальне значення: 3
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024
Покриття провідника : Гідрофільне, Силіконове
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024
Довжина коронарного провідника, см Мінімальне значення: 180
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024
Діаметр провідника, дюйм Очікуване значення: 0.014
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024
Форма кінчика : J-подібна, Пряма
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024
Ступінь навантаження на кінчик, грам ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.5 - 3
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 27.11.2024 16:13  
Початок періоду прийому пропозицій 27.11.2024 16:13  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 30.11.2024 17:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) Державна наукова установа "Центр інноваційних технологій охорони здоров′я" Державного управління справами  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 45633922  
Юридична адреса 01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Верхня, будинок 5