Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.11.2024 16:10. Дата останніх змін - 28.11.2024 14:32

офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015 30190000-7 (канцелярські товари та папір) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-27-015343-a  
ID 242079550afb44259b34ba1a77fb152b  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів  
Загальна очікувана вартість закупівлі 503`582.60 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
27.11.24
Період уточнень
до 02.12.24
Період оскаржень
до 02.12.24
Подання пропозицій
до 05.12.24
Залишилось 7 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
06.12.24
28.11.2024, 13:18
Уточнення стосовно позиції 42
Запитання щодо предмету закупівлі Файл А3 (100шт.) (лот - офісне устаткування та приладдя різне ДК)
Шановний Замовнику!
У позиції 42 - Назва товару: Файл А3 (20 паков), а в технічних вимогах - Формат паперу: А4 (210х297 мм)
Просимо уточнити та виправити або назву, або формат паперу.
Дякую
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.11.2024, 14:32)
Шановний Учаснику!
Дякуємо за вашу участь та повідомляємо, відповідно вашого звернення щодо надання уточнень позиції 42 Додатку 2 тендерної документації.
Тендерну документацію викладено в редакції зі змінами, виправлено технічну помилку в технічних вимог (Додаток №2 до тендерної документації).