Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.11.2024 15:50. Дата останніх змін - 27.11.2024 16:08

Папір А-4 - 15 пач., швидкозшивач - 50шт., файли - 1пач., папка для файлів - 50 шт., папка пластикова - 10шт., реєстратор - 5шт., ручка - 5 шт., скотч - 10шт., календар настінний-2шт., календар настільний - 3шт. -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-27-014594-a  
ID 5a80d4dec79243d39d1d2777f2e2dc8d  
Очікувана вартість закупівлі
5`615.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КП Куликівської селищної ради  
Очікувана вартість закупівлі 5`615.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
27.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
27.11.24
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня