Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.11.2024 15:08. Дата останніх змін - 27.11.2024 15:08

Стіл для конференційний, столи обідні

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-27-012731-a  
ID 746b9d4fe34c4c80ba9312b9a71d193c  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-27-015228-a  
Очікувана вартість закупівлі
20`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Балаклійський центр первинної медико-санітарної допомоги" Балаклійської міської ради Харківської області  
Очікувана вартість закупівлі 20`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Підстава Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом  
Обгрунтування Оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю Стіл для конференційний, столи обідні код ДК 021:2015 – 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи було заплановано, та оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу за посиланням: План закупівлі: UА-Р-2024-11-15-012637-а. Оголошення закупівлі: UА-2024-11-15-010584-а. На участь у процедурі закупівлі не отримано жодної тендерної пропозиції.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
27.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
27.11.24

Специфікація закупівлі

1)
Стіл для конференцій (трансформаційний)
Класифікація за ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64207, Україна, Харківська область, Балаклія, вул. Жовтнева, будинок 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
2)
Стіл обідній
Класифікація за ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64207, Україна, Харківська область, Балаклія, вул. Жовтнева, будинок 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.11.2024 15:08
Версія документу від: 27.11.2024 15:08
ID: 9f247d468b634510ac98ca428f95fe35

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ Ні  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Балаклійський центр первинної медико-санітарної допомоги" Балаклійської міської ради Харківської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 38610896  
Юридична адреса 64207, Україна, Харківська область, Балаклія, вул.Соборна, будинок 98  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
111
Дата підписання
27.11.2024
Дата початку дії
27.11.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
20`000.00 Гривня без ПДВ