Процедура закупівлі оголошена 26.11.2024 15:37. Дата останніх змін - 26.11.2024 15:37
Яблука свіжі, пізньостиглі, першого товарного сорту, ДСТУ 8133
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-26-014331-a | |
ID | 9c6cef5fcb694840a76e067f5558842b | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-26-016029-a |
Очікувана вартість закупівлі
8`955.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Яблука свіжі, пізньостиглі, першого товарного сорту, ДСТУ 8133 - 03222321-9 Яблука) Доставку товару протягом місяця (разова поставка) за адресою а саме: ЦС м. Коростень, вул.Жмаченка, 46 с. Ушомир - відстань доставки від центрального складу лікарні складає 20 км. с. Бондарівка - відстань доставки від центрального складу лікарні складає 50 км Порядок здійснення оплати 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Оплата за товар здійснюється протягом 30-ти календарних днів з моменту фактичного отримання товару по накладній за наявності реального фінансування, та після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару. Форма розрахунків – безготівкова
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради | |
Очікувана вартість закупівлі | 8`955.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
26.11.24
Подання пропозицій
до 29.11.24
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | .1. Оплата за товар здійснюється протягом 30-ти календарних днів з моменту фактичного отримання товару по накладній за наявності реального фінансування, та після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару. Форма розрахунків – безготівкова | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Яблука свіжі, пізньостиглі, першого товарного сорту, ДСТУ 8133
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень ; Коростенський р-н. с. Ушомир, с. Бондарівка, вул. Жмаченка,46; вул. Древлянська, 12 ; вул. Ковалівська,1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Яблука свіжі, пізньостиглі, першого товарного сорту, ДСТУ 8133 - 03222321-9 Яблука)
Доставку товару протягом місяця (разова поставка) за адресою а саме:
ЦС м. Коростень, вул.Жмаченка, 46
с. Ушомир - відстань доставки від центрального складу лікарні складає 20 км.
с. Бондарівка - відстань доставки від центрального складу лікарні складає 50 км
Порядок здійснення оплати
4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ
4.1. Оплата за товар здійснюється протягом 30-ти календарних днів з моменту фактичного отримання товару по накладній за наявності реального фінансування, та після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару.
Форма розрахунків – безготівкова
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 кілограм
|
Тендерна документація
Проект договору
Проект договору _товар_яблука.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 15:35
Версія документу від: 26.11.2024 15:35
ID: b34b3ab049134df6a9aaa98724782174
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 15:37
Версія документу від: 26.11.2024 15:37
ID: b92ffd02c45549ab8048d79e925043a3
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | ?:config no | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | ?:config no | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | ?:config no | |
Оскарження результатів визначення переможця | ?:config no | |
Оскарження відміни закупівлі | ?:config no | |
Обмежений доступ | ?:config no | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | ?:config no | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ : ДСТУ 8133
Діаметр плоду : не менше 65 мм
Товарний сорт : перший
Термін достигання : пізньостиглі
|
Дати та строки
Дата публікації | 26.11.2024 15:37 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 26.11.2024 15:37 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 29.11.2024 15:33 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 40475812 |
Юридична адреса | 11571, Україна, Житомирська область, Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Древлянська, 12 |