Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.11.2024 15:33. Дата останніх змін - 26.11.2024 15:33

Звіт про укладений Договір № 25-11/03 від 25.11.2024р. ФОП Зейкан М.Й. Купівлі-продажу календарів (настінний, настільний) та щоденник діловий. Всього 3 найменування на 49 850,00 грн. без ПДВ (у.т.ч. Календар настінний, Календар настільний - 2 найменування). Примітка: відповідно до роз'яснення Мінекономіки № 3304-04/28729-06 від 05.05.2020р. у разі якщо предметом договору є кілька предметів у розумінні Закону, що відрізняються за кодом ДК 021:2015, інформація про укладений договір розміщується кількома звітами за окремими предметами закупівлі по одному й тому самому договору. Детально - див. Договір (додається).

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-26-014236-a  
ID 4dfbb1f2845c4dc9a6887dbe0e334276  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-26-017748-a  
Очікувана вартість закупівлі
32`600.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса  
Очікувана вартість закупівлі 32`600.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
26.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
26.11.24

Специфікація закупівлі

1)
Календар настінний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88018, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Словянська набережна, 5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.11.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
2)
Календар настільний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88018, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Словянська набережна, 5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.11.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 15:33
Версія документу від: 26.11.2024 15:33
ID: d34f44fac2744cd7b3b24b1c6cdefa1f

Параметри тендеру

Електронний аукціон ?:config no  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація ?:config no  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками ?:config no  
Оскарження умов тендерної документації ?:config no  
Оскарження результатів визначення переможця ?:config no  
Оскарження відміни закупівлі ?:config no  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації ?:config no  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ ?:config no  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 01037057  
Юридична адреса 88018, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Слов'янська набережна, буд. 5  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
32`600.00
Гривня без ПДВ
Переможець
26.11.2024 15:33

Укладені договори

Номер договору
25-11/03
Дата підписання
25.11.2024
Дата початку дії
25.11.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
32`600.00 Гривня без ПДВ