Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.11.2024 15:28. Дата останніх змін - 26.11.2024 15:28

Вироби медичного призначення

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-26-014008-a  
ID 99536020fa4a4c7b894f8cd2c5a7eb9e  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-26-017185-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного Кодексу України згідно рахунків та видаткових накладних на умовах відстрочки платежу на 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Поставка Товару здійснюється транспортом Постачальника протягом узгодженого Сторонами строку в кількості та асортименті згідно із заявками. Термін поставки – до 15 грудня 2024 року.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ДОНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ІЗЮМСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 3`365.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
26.11.24
Подання пропозицій
до 29.11.24
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного Кодексу України згідно рахунків та видаткових накладних на умовах відстрочки платежу на 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Шапочка медична одноразова з нетканого матеріалу, нестерильна, розмір універсальний, на резинці
Класифікація за ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64250, Україна, Харківська область, с-ще Донець, вул.Центральна, будинок 5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.12.2024
Умови постаки: Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного Кодексу України згідно рахунків та видаткових накладних на умовах відстрочки платежу на 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Поставка Товару здійснюється транспортом Постачальника протягом узгодженого Сторонами строку в кількості та асортименті згідно із заявками. Термін поставки – до 15 грудня 2024 року.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 штука
2)
Бахіли медичні, стерильні, одноразові, високі
Класифікація за ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64250, Україна, Харківська область, с-ще Донець, вул.Центральна, будинок 5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.12.2024
Умови постаки: Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного Кодексу України згідно рахунків та видаткових накладних на умовах відстрочки платежу на 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Поставка Товару здійснюється транспортом Постачальника протягом узгодженого Сторонами строку в кількості та асортименті згідно із заявками. Термін поставки – до 15 грудня 2024 року.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штука
3)
Халат медичний, одноразовий, нестерильний, розмір L (50-52)
Класифікація за ДК 021:2015: 33199000-1 - Одяг для медичного персоналу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64250, Україна, Харківська область, с-ще Донець, вул.Центральна, будинок 5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.12.2024
Умови постаки: Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного Кодексу України згідно рахунків та видаткових накладних на умовах відстрочки платежу на 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Поставка Товару здійснюється транспортом Постачальника протягом узгодженого Сторонами строку в кількості та асортименті згідно із заявками. Термін поставки – до 15 грудня 2024 року.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 35 штука
4)
Халат медичний, одноразовий, нестерильний, розмір XL (54-56)
Класифікація за ДК 021:2015: 33199000-1 - Одяг для медичного персоналу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64250, Україна, Харківська область, с-ще Донець, вул.Центральна, будинок 5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.12.2024
Умови постаки: Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного Кодексу України згідно рахунків та видаткових накладних на умовах відстрочки платежу на 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Поставка Товару здійснюється транспортом Постачальника протягом узгодженого Сторонами строку в кількості та асортименті згідно із заявками. Термін поставки – до 15 грудня 2024 року.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт Договору - Медичні матеріали від 26.11.2024р..docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 15:28
Версія документу від: 26.11.2024 15:28
ID: 2f496f5fb1e647b085c65cac9651e36d
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 15:28
Версія документу від: 26.11.2024 15:28
ID: e6d57a8325a04cdc86955bf4313992f7

Параметри тендеру

Електронний аукціон ?:config no  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація ?:config no  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
Оскарження умов тендерної документації ?:config no  
Оскарження результатів визначення переможця ?:config no  
Оскарження відміни закупівлі ?:config no  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації ?:config no  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ ?:config no  

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Шапочка медична одноразова з нетканого м
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Кількість використань : Одноразова
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Матеріал : Нетканний матеріал
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Стерильність Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Розмір : Універсальний
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Пакування : Індивідуальне, Групове
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Кріплення : Резинка
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Бахіли медичні, стерильні, одноразові, в
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Тип : Високі
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Стерильність Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Кількість використань : Одноразові
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Халат медичний, одноразовий, нестерильни
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Тип : Халат медичний
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Кількість використань : Одноразовий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Стерильність Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Розмір : L (50-52)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Халат медичний, одноразовий, нестерильни
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Тип : Халат медичний
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Кількість використань : Одноразовий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Розмір : XL (54-56)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Стерильність Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 26.11.2024 15:28  
Початок періоду прийому пропозицій 26.11.2024 15:28  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 29.11.2024 17:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ДОНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ІЗЮМСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44083285  
Юридична адреса 64250, Україна, Харківська область, с-ще Донець, вул.Центральна, будинок 5