Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.11.2024 16:49. Дата останніх змін - 27.11.2024 10:44

Електроди та катанка -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-26-016999-a  
ID 05ea9db385f1440aa399a819ab1d708f  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника АТ Прикарпаттяобленерго  
Загальна очікувана вартість закупівлі 403`400.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
26.11.24
Період уточнень
до 02.12.24
Період оскаржень
до 02.12.24
Подання пропозицій
до 05.12.24
Залишилось 8 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
06.12.24
26.11.2024, 17:08
Поділ тенедеру на Лоти.
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний організаторе!
Прошу Вас вточнити, Коди ДК предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником в оголошенні публічної закупівлі.
Ви оголосили Відкриті торги з особливостями, Закупівля № 25976096, згідно Код ДК ДК 021:2015: 44310000-6 Вироби з дроту, але вказали для позицій 1,2 до закупівлі Код ДК 021:2015: 44310000-6 Вироби з дроту, та для позицій 3,4 Код ДК 021:2015: 44315000-1 Катанки, що не відповідає класифікації коду оголошення про закупівлю.
Просимо Вас внести коректні данні, щодо класифікації, та для залучення найбільш економічно вигідних пропозицій від виробників продукції, згідно Закону України про Публічні Закупівлі, поділити позиції на 2 лоти:
1 лот Позиції 1-2 Електроди зварювальні Код ДК 021:2015: 44310000-6 Вироби з дроту, одиниці виміру в кілограмах (кг).
2 лот Позиції 3,4 Катанка Код ДК 021:2015: 44315000-1 Катанки, одиниці виміру в метрах (м).
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.11.2024, 08:27)
Доброго дня. ППредмет закупівлі замовник визначає відповідно до вимог Порядку № 708. Окрім того, враховуються особливості визначення предмета закупівлі для конкретних товарів, робіт і послуг відповідно до «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082. Де дозволяє ієрархія коду Замовник вказує розгорнутий код, який найбільше відповідає назві товару. Тому просимо учасника утриматись від власного трактування ЗУ «Про публічні закупівлі» та намагань змусити Замовника, внести зміни у закупівлю, так щоб було «зручно» Учаснику. Діюче з тендерне законодавство передбачає, що поділ на лоти закупівлі- це право, а не обов’язок Замовника. Крім того, закупівля з має здійснюватись з дотриманням вимог ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: максимальна ефективність, економія коштів та конкурентність (поділ на лоти 4 номенклатури- це не про доцільність та ефективність процедури)) Вважаємо, що учаснику потрібно зважено оцінити свої « бажання» та фактичний стан діяльностіі на ринку та уважно перечитати розділ договору п.8 «Відповідальність сторін», де передбачена відповідальність за невиконання зобов’язань. Можливо це збалансує Вашу позицію для прийняття рішень для участі у закупівлях))) ,
27.11.2024, 10:44
Поділ закупівлі на 2 ЛОТИ.
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний організаторе!
Просимо розділити закупівлю на 2 лоти, в яких окремо буде закуповуватись катанка і окремо електроди. Такий поділ відповідатиме насамперед інтересам Вашого підприємства, адже дозволить зекономити кошти за рахунок ширшої конкуренції. Відповідно до тендерної документації до предмета закупівлі входять електроди зварювальні та катанка. Існує низка виробників виробів з дроту, які виготовляють та постачають лише катанку. І існує низка виробників, які спеціалізуються на виготовленні та постачанні електродів. Виробники, які виготовляють і постачають одночасно і електроди зварювальні, і катанку не існує. Таким чином, об'єднання в одному предметі закупівлі катнки та електродів зварювальних обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі лише тими учасниками, які тільки перекуповують у виробників та постачають одночасно обидва види продукції, та є дискримінаційною для виробників Товару. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Стаття 46 Директиви Європейського Парламенту і Ради 2014/24/ЄС від 26 лютого 2014 року передбачає пріоритет поділу предмета закупівлі на лоти, зокрема що публічні замовники повинні вказувати основні причини ухвалення рішення про відмову від поділу договору на лоти в закупівельній документації. Об'єднання в одному предметі закупівлі катанки та електродів зварювальних суперечить наведеним вище принципам. До того ж, у способі визначення предмета закупівлі, застосованому замовником, вбачаються ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до пункту 3 розділу І "Загальні положення" Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі — Порядок), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до пункту 5 розділу І "Загальні положення" Порядку, замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Натомість, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, замовник визначив за цими показниками не лоти, а номенклатурні позиції, щодо яких окремо подати тендерні пропозиції неможливо. Зважаючи на викладене вище, з метою залучення ширшого кола учасників процедури закупівлі та досягнення максимальної економії та ефективності, просимо розділити закупівлю на лоти, в яких окремо буде закуповуватись катанка і окремо електроди. Прошу Вас обґрунтувати економічну ефективність проведення закупівлі без поділу на Лоти в тендерній документації, щоб уникнути Скарг на процедуру закупівлі, бо для оформлення двох лотів не потрібно ніяких затрат від Замовника, і це не як не впливає на економічну складову закупівлі, а якщо Учасник виграє обидва Лоти, то Замовник може підписати один контракт на постачання, згідно ЗУ про Публічні Закупівлі, тож проблем з оформленням немає. Такий поділ відповідатиме насамперед інтересам Вашого підприємства, адже дозволить зекономити кошти за рахунок ширшої конкуренції. З повагою, Учасник.