Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.11.2024 12:42. Дата останніх змін - 26.11.2024 12:42

021:2015:44220000-2 «Столярні вироби»,(«Дверний блок (на заміну) – 1шт.»),

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-26-008157-a  
ID 72b1c053bc4d47bda80de52fa3042c27  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-26-010145-a  
Очікувана вартість закупівлі
31`700.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Пирятинський центр первинної медико-санітарної допомоги Пирятинської міської ради"  
Очікувана вартість закупівлі 31`700.00 Гривня (без ПДВ)  
Обгрунтування Відповідно до пункту 15 Постанови « Якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями». У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково оприлюднює в електронній системі закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Рішенням вісімдесятої позачергової сесії восьмого скликання від 30 вересня 2024 року № 444 «Про внесення змін до Програми розвитку та підтримки Комунального підприємства „Пирятинський центр первинної медико-санітарної допомоги Пирятинської міської ради“ у 2024 році виділено додаткові кошти в сумі 250 000,00 грн щодо Закупівлі.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
26.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
26.11.24

Специфікація закупівлі

1)
021:2015:44220000-2 «Столярні вироби»,(«Дверний блок (на заміну) – 1шт.»),
Класифікація за ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37000, Україна, Полтавська область, Пирятин, Визволення, 5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024 - 26.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 12:42
Версія документу від: 26.11.2024 12:42
ID: 13d1d475f6a14fc6987944e713d9309b

Параметри тендеру

Електронний аукціон ?:config no  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація ?:config no  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками ?:config no  
Оскарження умов тендерної документації ?:config no  
Оскарження результатів визначення переможця ?:config no  
Оскарження відміни закупівлі ?:config no  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації ?:config no  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ ?:config no  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Пирятинський центр первинної медико-санітарної допомоги Пирятинської міської ради"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 38276153  
Юридична адреса 37000, Україна, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Визволення,5  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
31`700.00
Гривня без ПДВ
Переможець
26.11.2024 12:42

Укладені договори

Номер договору
96
Дата підписання
26.11.2024
Дата початку дії
26.11.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
31`700.00 Гривня без ПДВ