Процедура закупівлі оголошена 26.11.2024 10:52. Дата останніх змін - 26.11.2024 10:52
Банани
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-26-003761-a | |
ID | 5f5e23a21fd545c1bf64981ffb009ae5 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-26-004367-a |
Очікувана вартість закупівлі
183`861.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам (документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення про якість або декларація виробника або декларація про відповідність або сертифікат відповідності). Доставка продукції здійснюється автотранспортом згідно з Санітарними правилами та наявністю у водіїв, експедиторів, водіїв-експедиторів особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150. Поставка повинна виконуватись транспортом, що спеціально облаштований для перевезення даного товару що є предметом закупівлі, та мати санітарний паспорт. Продукція має постачатися і розвантажуватися транспортом та силами Учасника у 81 заклад освіти Дніпровського району м. Києва (Додаток № 3 Договору). Учасник постачає Замовнику товар поступово, дрібними партіями у період дії договору відповідно до наданих заявок та встановленого графіку. Поставка товару має відбуватись у робочі дні з 08:00 до 17:00.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації | |
Очікувана вартість закупівлі | 183`861.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
26.11.24
Подання пропозицій
до 29.11.24
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 90 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Банани свіжі, ґатунок перший, зелені, від 20 см, діаметр плоду не більше 4 см
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, Заклади управління освіти, зазначені в Додатку № 3 проєкту договору
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам (документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення про якість або декларація виробника або декларація про відповідність або сертифікат відповідності). Доставка продукції здійснюється автотранспортом згідно з Санітарними правилами та наявністю у водіїв, експедиторів, водіїв-експедиторів особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150. Поставка повинна виконуватись транспортом, що спеціально облаштований для перевезення даного товару що є предметом закупівлі, та мати санітарний паспорт. Продукція має постачатися і розвантажуватися транспортом та силами Учасника у 81 заклад освіти Дніпровського району м. Києва (Додаток № 3 Договору). Учасник постачає Замовнику товар поступово, дрібними партіями у період дії договору відповідно до наданих заявок та встановленого графіку. Поставка товару має відбуватись у робочі дні з 08:00 до 17:00.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3100 кілограм
|
Тендерна документація
Проект договору
Проєкт договору (банани).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 10:49
Версія документу від: 26.11.2024 10:49
ID: fc5dbff68ecf4d8e94133fb755094af1
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 10:51
Версія документу від: 26.11.2024 10:51
ID: e74ff0648fc34bdf93ea592261b94e61
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Обмежений доступ | Ні |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Ґатунок : перший
Колір (на момент реалізації) : зелений
Діаметр плоду : не більше 4 см
Розмір плодів : не менше 20 см
|
Дати та строки
Дата публікації | 26.11.2024 10:52 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 26.11.2024 10:52 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 29.11.2024 08:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 37397216 |
Юридична адреса | 02105, Україна, Київська область, Київ, пр-т Миру, 6-А |