Процедура закупівлі оголошена 25.11.2024 16:21. Дата останніх змін - 25.11.2024 16:48
Цукор буряковий, кристалічний, білий, першої категорії, ДСТУ 4623
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-25-016065-a | |
ID | 5c5bd27e7afe4eb2aa9fb5da26382908 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-20-011591-a |
Очікувана вартість закупівлі
14`400.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Просимо врахувати, що Кельменецька селищна територіальна громада Дністровського району є прикордонною зоною При доставці товару ПОСТАЧАЛЬНИК надає видаткові накладні по кожній категорії призначення в двох примірниках – один за адресою поставки, другий – в бухгалтерію ЗАМОВНИКА. У видаткових накладних вказується назва товару, одиниця вимірювання, ціна за одиницю, сума, назва документа, що посвідчує якість товару (сертифікату, декларації, посвідчення про якість тощо). Крім того, ПОСТАЧАЛЬНИК надає в бухгалтерію ЗАМОВНИКА узагальнену накладну на весь товар, доставлений в пункти призначення з обов’язковою розшифровкою кількості товару по кожній адресі доставки та категорії призначення для оплати в Казначейській службі. Товар має постачатися дрібними партіями, регулюється залежно від строку їх реалізації та кількості дітей, які відвідують навчальний заклад (перелік і адреса наведені у Додатку 2) у кількості та асортименті згідно із заявками ЗАМОВНИКА щоденно. Доставка проводиться 2 рази на місяць в робочі дні з 8-00 до 16-00 годин в обумовлений час транспортом Постачальника з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення продукції. Доставка Товару до харчоблоків та його розвантаження здійснюється за рахунок та засобами ПОСТАЧАЛЬНИКА. Датою постачання товару є дата приймання ЗАМОВНИКОМ партії товару, що підтверджується підписом уповноваженого представника ЗАМОВНИКА на всіх примірниках видаткової накладної. Товар має бути упакований таким чином, щоб забезпечувати його належне збереження та безпеку. Тара, яка має бути використана для пакування та транспортування товару, повинна бути чистою, сухою, неушкодженою, добре запакованою та не повинна мати стороннього запаху. Упаковка повинна бути промаркована. Транспортний засіб повинен бути чистим, сухим, без стороннього запаху, з проведеною дез(сан)обробкою. Водій (експедитор) обов'язково повинен мати копію особистої медичної книжки. Товар поставляється з: видатковими накладними та копіями Сертифікату якості на товар або висновком держаної санітарно-епідеміологічної служби для кожного закладу окремо.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КЕЛЬМЕНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
Очікувана вартість закупівлі | 14`400.00 Гривня (без ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
25.11.24
Подання пропозицій
до 29.11.24
Торги відмінено
25.11.24
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | З моменту одержання Товару | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Цукор буряковий, кристалічний, білий, першої категорії, ДСТУ 4623
Класифікація за ДК 021:2015: 15830000-5 - Цукор і супутня продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60100, Україна, Чернівецька область, Кельменецька територіальна громада, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів освіти, згідно додатку 2 до ДоговоруК
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Просимо врахувати, що Кельменецька селищна територіальна громада Дністровського району є прикордонною зоною
При доставці товару ПОСТАЧАЛЬНИК надає видаткові накладні по кожній категорії призначення в двох примірниках – один за адресою поставки, другий – в бухгалтерію ЗАМОВНИКА. У видаткових накладних вказується назва товару, одиниця вимірювання, ціна за одиницю, сума, назва документа, що посвідчує якість товару (сертифікату, декларації, посвідчення про якість тощо). Крім того, ПОСТАЧАЛЬНИК надає в бухгалтерію ЗАМОВНИКА узагальнену накладну на весь товар, доставлений в пункти призначення з обов’язковою розшифровкою кількості товару по кожній адресі доставки та категорії призначення для оплати в Казначейській службі.
Товар має постачатися дрібними партіями, регулюється залежно від строку їх реалізації та кількості дітей, які відвідують навчальний заклад (перелік і адреса наведені у Додатку 2) у кількості та асортименті згідно із заявками ЗАМОВНИКА щоденно. Доставка проводиться 2 рази на місяць в робочі дні з 8-00 до 16-00 годин в обумовлений час транспортом Постачальника з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення продукції.
Доставка Товару до харчоблоків та його розвантаження здійснюється за рахунок та засобами ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Датою постачання товару є дата приймання ЗАМОВНИКОМ партії товару, що підтверджується підписом уповноваженого представника ЗАМОВНИКА на всіх примірниках видаткової накладної.
Товар має бути упакований таким чином, щоб забезпечувати його належне збереження та безпеку. Тара, яка має бути використана для пакування та транспортування товару, повинна бути чистою, сухою, неушкодженою, добре запакованою та не повинна мати стороннього запаху. Упаковка повинна бути промаркована.
Транспортний засіб повинен бути чистим, сухим, без стороннього запаху, з проведеною дез(сан)обробкою. Водій (експедитор) обов'язково повинен мати копію особистої медичної книжки. Товар поставляється з: видатковими накладними та копіями Сертифікату якості на товар або висновком держаної санітарно-епідеміологічної служби для кожного закладу окремо.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 400 кілограм
|
Тендерна документація
Проект договору
Проект Договору-цукор.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 16:20
Версія документу від: 25.11.2024 16:20
ID: 5b78c4d785fb487788188a70f62ba4d0
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 16:21
Версія документу від: 25.11.2024 16:21
ID: 35105496c66b474dbbe9710b06896f19
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Обмежений доступ | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип : білий
Відповідність ДСТУ 4623 Очікуване значення: Так
Категорія : перша
Вид : кристалічний
|
Дати та строки
Дата публікації | 25.11.2024 16:21 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 25.11.2024 16:21 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 29.11.2024 00:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КЕЛЬМЕНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 04417010 |
Юридична адреса | 60100, Україна, Чернівецька область, селище Кельменці, ПЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 4 |