Процедура закупівлі оголошена 25.11.2024 16:20. Дата останніх змін - 25.11.2024 16:20
Багатофункціональні пристрої, принтери (ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-25-015916-a | |
ID | 60d507184cfd44b8946e028f3f153ba5 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-25-017088-a |
Очікувана вартість закупівлі
252`100.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
ТОВАР: БФП лазерний - 13 шт. Принтер лазерний -6 шт. Строк (термін) поставки товару: Поставка товару на весь замовлений обсяг (однією партією), у строк до 13 ГРУДНЯ 2024 року. Вартість доставки Товару включається в загальну вартість закупівлі. Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду, таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Місце поставки: 88000, м. Ужгород, вул. КАПІТУЛЬНА, 18 (центральний склад ДВНЗ «УжНУ»). Умови оплати: Розрахунки здійснюються протягом 10 робочих днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет" | |
Очікувана вартість закупівлі | 252`100.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
25.11.24
Подання пропозицій
до 28.11.24
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Розрахунки здійснюються протягом 10 робочих днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 10 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
БФП лазерний, монохромний, A4, 8 000 ст./міс., 18 ст./хв., + 2 картриджа
Класифікація за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, ВУЛИЦЯ КАПІТУЛЬНА, 18
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13.12.2024
Умови постаки: ТОВАР: БФП лазерний - 13 шт. Принтер лазерний -6 шт.
Строк (термін) поставки товару: Поставка товару на весь замовлений обсяг (однією партією), у строк до 13 ГРУДНЯ 2024 року. Вартість доставки Товару включається в загальну вартість закупівлі.
Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду, таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці.
Місце поставки: 88000, м. Ужгород, вул. КАПІТУЛЬНА, 18 (центральний склад ДВНЗ «УжНУ»).
Умови оплати: Розрахунки здійснюються протягом 10 робочих днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 13 штука
|
2) |
Принтер лазерний, монохромний, А4, 5 000 ст./міс., 18 ст./хв., USB + 2 картриджа
Класифікація за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, ВУЛИЦЯ КАПІТУЛЬНА, 18
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13.12.2024
Умови постаки: ТОВАР: БФП лазерний - 13 шт. Принтер лазерний -6 шт.
Строк (термін) поставки товару: Поставка товару на весь замовлений обсяг (однією партією), у строк до 13 ГРУДНЯ 2024 року. Вартість доставки Товару включається в загальну вартість закупівлі.
Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду, таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці.
Місце поставки: 88000, м. Ужгород, вул. КАПІТУЛЬНА, 18 (центральний склад ДВНЗ «УжНУ»).
Умови оплати: Розрахунки здійснюються протягом 10 робочих днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 штука
|
Тендерна документація
Проект договору
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ (ДВНЗ УжНУ) БФП ПРИНТЕРИ.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 16:19
Версія документу від: 25.11.2024 16:19
ID: 1cc9c25f3e124e29bbb059c05b3af5f2
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 16:19
Версія документу від: 25.11.2024 16:19
ID: f7b3486aef074781a91e3d8f7149f476
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Обмежений доступ | Ні |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Iнтерфейс мережевого підключення : немає
Тип сканера : планшетний
Бренд : CANON, EPSON, XEROX
Максимальний формат паперу : A4
Тип друку : монохромний
Технологія друку : лазерна
Система безперервної подачі чорнила (СБПЧ) Очікуване значення: ні
Панель керування
Ємність касети ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 250 арк
Гарантійний термін ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 36 місяць
Місткість АПД ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0 арк
Швидкість друку, стор./хв. ?:tender criteria requirement min_maxValue: 18 - 18
Додаткові картриджі ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2 - 2 шт
Максимальний об'єм друку, сторінок на місяць ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8000 - 8000
Iнтерфейс підключення USB Очікуване значення: Так
Wi-Fi Очікуване значення: ні
Автоматичний двосторонній друк Очікуване значення: ні
Факс
Друк із USB-накопичувача
Друк з мобільних пристроїв
Ємність лотку для подачі паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 150 - 150 арк
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип друку : монохромний
Технологія друку : лазерна
Бренд : XEROX, HP, CANON
Максимальний формат паперу : A4
Iнтерфейс мережевого підключення : немає
Ємність касети ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 250 арк
Максимальний об'єм друку, сторінок на місяць ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5000 - 5000
Друк з мобільних пристроїв
Додаткові картриджі ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2 - 2 шт
Автоматичний двосторонній друк
Wi-Fi
Ємність лотку для подачі паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 150 - 150 арк
Гарантійний термін ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 36 місяць
Iнтерфейс підключення USB Очікуване значення: Так
Система безперервної подачі чорнила (СБПЧ) Очікуване значення: ні
Панель керування
Друк із USB-накопичувача
Швидкість друку, стор./хв. ?:tender criteria requirement min_maxValue: 18 - 18
|
Дати та строки
Дата публікації | 25.11.2024 16:20 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 25.11.2024 16:20 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 28.11.2024 00:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет" |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 02070832 |
Юридична адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Підгірна, буд. 46 |