Процедура закупівлі оголошена 25.11.2024 16:16. Дата останніх змін - 25.11.2024 16:16
Паперові рушники (код ДК 021:2015:33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-25-015854-a | |
ID | db4d08b7cc6044eea312301a515fe53b | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-22-017310-a |
Очікувана вартість закупівлі
185`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Абзацом 3 пункту 66 постановою КМУ від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» передбачено, що умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Оскільки електронний каталог Прозоро маркету не дає технічної можливості Замовнику обирати товар з конкретними характеристиками, а лише за профілем товару, то відповідно, в проекті договору Замовником визначено товар для закупівлі з конкретними характеристиками. За результатами оцінки електронною системою закупівель, договір з переможцем відбору буде укладатись на умовах, що зазначені в проекті договору, а не згідно назви профілю товару з електронного каталогу, створеного адміністратором - централізованою закупівельною організацією, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САРНЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" САРНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Очікувана вартість закупівлі | 185`500.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
25.11.24
Подання пропозицій
до 28.11.24
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 банківські дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Рушники паперові, 2-шарові, целюлозні, Z- складання, від 150 шт
Класифікація за ДК 021:2015: 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34500, Україна, Рівненська область, м. Сарни, вул. Ярослава Мудрого, 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Абзацом 3 пункту 66 постановою КМУ від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» передбачено, що умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Оскільки електронний каталог Прозоро маркету не дає технічної можливості Замовнику обирати товар з конкретними характеристиками, а лише за профілем товару, то відповідно, в проекті договору Замовником визначено товар для закупівлі з конкретними характеристиками. За результатами оцінки електронною системою закупівель, договір з переможцем відбору буде укладатись на умовах, що зазначені в проекті договору, а не згідно назви профілю товару з електронного каталогу, створеного адміністратором - централізованою закупівельною організацією, що визначається Кабінетом Міністрів України.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штука
|
2) |
Рушники паперові, 2-шарові, целюлозні, рулон, від 60 м
Класифікація за ДК 021:2015: 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34500, Україна, Рівненська область, м. Сарни, вул. Ярослава Мудрого, 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Абзацом 3 пункту 66 постановою КМУ від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» передбачено, що умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Оскільки електронний каталог Прозоро маркету не дає технічної можливості Замовнику обирати товар з конкретними характеристиками, а лише за профілем товару, то відповідно, в проекті договору Замовником визначено товар для закупівлі з конкретними характеристиками. За результатами оцінки електронною системою закупівель, договір з переможцем відбору буде укладатись на умовах, що зазначені в проекті договору, а не згідно назви профілю товару з електронного каталогу, створеного адміністратором - централізованою закупівельною організацією, що визначається Кабінетом Міністрів України.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1500 штука
|
Тендерна документація
Проект договору
Договір про закупівлю прозоромаркет паперові рушники.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 16:14
Версія документу від: 25.11.2024 16:14
ID: 2e9a610cc0a94010be8a9b1747d479f9
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 16:16
Версія документу від: 25.11.2024 16:16
ID: f4c9b90177ab42cab2505ea1323c5a94
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Обмежений доступ | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип : В листах
Кількість шарів : Двошарові
Основа : Целюлозна основа
Тип складання : Z-складання
Кількість листів Мінімальне значення: 150 штука
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Кількість шарів : Двошарові
Основа : Целюлозна основа
Тип : В рулоні
Тип складання : Рулон
Довжина рулону Мінімальне значення: 60 метр
|
Дати та строки
Дата публікації | 25.11.2024 16:16 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 25.11.2024 16:16 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 28.11.2024 08:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САРНЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" САРНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 01999796 |
Юридична адреса | 34500, Україна, Рівненська область, Сарненський район, м. Сарни, вул. Ярослава Мудрого, буд. 3 |