Процедура закупівлі оголошена 24.11.2024 13:41. Дата останніх змін - 24.11.2024 13:41
Шкільні меблі
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-24-000309-a | |
ID | aac1b5740cbf4af595a26b35a3edb535 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-24-000305-a |
Очікувана вартість закупівлі
145`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Дана закупівля здійcнюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля на очікувану потребу 2024 року.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Андрушівський ліцей №2 Андрушівської міської ради Бердичівського району Житомирської області | |
Очікувана вартість закупівлі | 145`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
24.11.24
Подання пропозицій
до 28.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Розрахунки за цим Договором проводяться Замовником після підписання Сторонами видаткової накладної та фактичного отримання товару. Оплата Товару проводиться Замовником у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, підписаної Сторонами.Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 10 банківські дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Стільці учнівські
Класифікація за ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13400, Україна, Житомирська область, Андрушівка, Шкільна,3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2024
Умови постаки: Дана закупівля здійcнюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля на очікувану потребу 2024 року.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 64 штука
|
2) |
Столи учнівські
Класифікація за ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13400, Україна, Житомирська область, Андрушівка, Шкільна,3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2024
Умови постаки: Дана закупівля здійcнюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля на очікувану потребу 2024 року.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 32 штука
|
Тендерна документація
Проект договору
Проект договору Меблі для осередку .doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.11.2024 13:39
Версія документу від: 24.11.2024 13:39
ID: 76c550e860d84e079218414524353bb0
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.11.2024 13:40
Версія документу від: 24.11.2024 13:40
ID: 35a28ddebff94165b1252da244f62582
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Обмежений доступ | Ні |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Матеріал сидіння та спинки : фанера
Бренд : АЛМАНТ
Ступені регулювання висоти сидіння : групи 4-6 (380-460мм)
Тип ніжок стільця : полозковий
Форма труби каркасу : кругла
Матеріал каркасу : метал
Форма сидіння та спинки : гнута
Матеріал покриття сидіння та спинки : пластик HPL
Регульована висота сидіння
Заглушки для захисту підлоги Очікуване значення: Так
Кути спинок та сидінь закруглено
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Бренд : АЛМАНТ
Матеріал стільниці : ЛДСП
Матеріал каркасу : метал
Ступені регулювання висоти : групи 4-7 (640-820мм)
Матеріал кромки : ПВХ
Кількість посадочних місць ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2 - 2
Висота столу у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 820 - 820 мм
Заглушки для захисту підлоги
Регульована висота
Наявність полиці під стільницею
Товщина стільниці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 18 - 18 мм
Нахил стільниці
Гачки для портфелів
Наявність дошки-екрану
|
Дати та строки
Дата публікації | 24.11.2024 13:41 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 24.11.2024 13:41 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 28.11.2024 00:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Андрушівський ліцей №2 Андрушівської міської ради Бердичівського району Житомирської області |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 20409796 |
Юридична адреса | 13400, Україна, Житомирська область, Бердичівський район, місто Андрушівка, вулиця Шкільна , будинок 3 |