Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 24.11.2024 13:41. Дата останніх змін - 24.11.2024 13:41

Шкільні меблі

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-24-000309-a  
ID aac1b5740cbf4af595a26b35a3edb535  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-24-000305-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Дана закупівля здійcнюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля на очікувану потребу 2024 року.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Андрушівський ліцей №2 Андрушівської міської ради Бердичівського району Житомирської області  
Очікувана вартість закупівлі 145`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
24.11.24
Подання пропозицій
до 28.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки за цим Договором проводяться Замовником після підписання Сторонами видаткової накладної та фактичного отримання товару. Оплата Товару проводиться Замовником у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, підписаної Сторонами.Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Стільці учнівські
Класифікація за ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13400, Україна, Житомирська область, Андрушівка, Шкільна,3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2024
Умови постаки: Дана закупівля здійcнюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля на очікувану потребу 2024 року.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 64 штука
2)
Столи учнівські
Класифікація за ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13400, Україна, Житомирська область, Андрушівка, Шкільна,3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2024
Умови постаки: Дана закупівля здійcнюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля на очікувану потребу 2024 року.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 32 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проект договору Меблі для осередку .doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.11.2024 13:39
Версія документу від: 24.11.2024 13:39
ID: 76c550e860d84e079218414524353bb0
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.11.2024 13:40
Версія документу від: 24.11.2024 13:40
ID: 35a28ddebff94165b1252da244f62582

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ Ні  

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Стільці учнівські
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Матеріал сидіння та спинки : фанера
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.11.2024
Бренд : АЛМАНТ
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.11.2024
Ступені регулювання висоти сидіння : групи 4-6 (380-460мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.11.2024
Тип ніжок стільця : полозковий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.11.2024
Форма труби каркасу : кругла
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.11.2024
Матеріал каркасу : метал
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.11.2024
Форма сидіння та спинки : гнута
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.11.2024
Матеріал покриття сидіння та спинки : пластик HPL
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.11.2024
Регульована висота сидіння
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.11.2024
Заглушки для захисту підлоги Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.11.2024
Кути спинок та сидінь закруглено
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Столи учнівські
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд : АЛМАНТ
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.11.2024
Матеріал стільниці : ЛДСП
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.11.2024
Матеріал каркасу : метал
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.11.2024
Ступені регулювання висоти : групи 4-7 (640-820мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.11.2024
Матеріал кромки : ПВХ
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.11.2024
Кількість посадочних місць ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2 - 2
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.11.2024
Висота столу у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 820 - 820 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.11.2024
Заглушки для захисту підлоги
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.11.2024
Регульована висота
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.11.2024
Наявність полиці під стільницею
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.11.2024
Товщина стільниці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 18 - 18 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.11.2024
Нахил стільниці
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.11.2024
Гачки для портфелів
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.11.2024
Наявність дошки-екрану
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 24.11.2024 13:41  
Початок періоду прийому пропозицій 24.11.2024 13:41  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 28.11.2024 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Андрушівський ліцей №2 Андрушівської міської ради Бердичівського району Житомирської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 20409796  
Юридична адреса 13400, Україна, Житомирська область, Бердичівський район, місто Андрушівка, вулиця Шкільна , будинок 3