Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.11.2024 19:00. Дата останніх змін - 22.11.2024 19:00

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-22-016546-a  
ID c2892a5ed089457e86df40531758c73a  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-22-019966-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Поставка товару здійснюється окремими партіями в кількості (обсягах) згідно заявки , не рідше двох разів на тиждень. Місце поставки Товару: 82482,Львівська обл., Стрийський р-н., м. Моршин, вул. Д. Галицького,13 ( Корпус №1); 82482,Львівська обл., Стрийський р-н., м. Моршин, вул. Л. Українки,34 ( Корпус №2). Оплата за Товар здійснюється в безготівковому порядку за фактом його постачання на підставі видаткової накладної. Датою здійснення будь-яких платежів є дата списання відповідних коштів з розрахункового рахунку Замовника . Згідно ст. 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату зобов’язань або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Заклад дошкільної освіти (ясла – садок) «Сонечко» комбінованого типу Моршинської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 14`400.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
22.11.24
Подання пропозицій
до 27.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата за Товар здійснюється в безготівковому порядку за фактом його постачання на підставі видаткової накладної. Датою здійснення будь-яких платежів є дата списання відповідних коштів з розрахункового рахунку Замовника . Згідно ст. 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату зобов’язань або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 7 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82482, Україна, Львівська область, Моршин, м. Моршин, вул. Д. Галицького, 13 ( К. №1), вул. Л. Українки, 34 ( К. №2)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Поставка товару здійснюється окремими партіями в кількості (обсягах) згідно заявки , не рідше двох разів на тиждень. Місце поставки Товару: 82482,Львівська обл., Стрийський р-н., м. Моршин, вул. Д. Галицького,13 ( Корпус №1); 82482,Львівська обл., Стрийський р-н., м. Моршин, вул. Л. Українки,34 ( Корпус №2). Оплата за Товар здійснюється в безготівковому порядку за фактом його постачання на підставі видаткової накладної. Датою здійснення будь-яких платежів є дата списання відповідних коштів з розрахункового рахунку Замовника . Згідно ст. 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату зобов’язань або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 600 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт Договору картопля ЗЦП (2) (2) - Копія.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 18:59
Версія документу від: 22.11.2024 18:59
ID: 5ef58b0e1d024d5082a38da288b4be6f
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 18:59
Версія документу від: 22.11.2024 18:59
ID: 7b18bd7cff4442d09dafa0560d193f00

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ Ні  

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Картопля столова пізня, клас перший, ДСТ
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Термін збирання : пізня
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Клас : перший
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Відповідність ДСТУ 9221 Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 22.11.2024 19:00  
Початок періоду прийому пропозицій 22.11.2024 19:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 27.11.2024 20:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Заклад дошкільної освіти (ясла – садок) «Сонечко» комбінованого типу Моршинської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 23952157  
Юридична адреса 82482, Україна, Львівська область, Моршин, м. Моршин, вул. Д. Галицького, 13