Процедура закупівлі оголошена 22.11.2024 19:00. Дата останніх змін - 22.11.2024 19:00
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-22-016546-a | |
ID | c2892a5ed089457e86df40531758c73a | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-22-019966-a |
Очікувана вартість закупівлі
14`400.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Поставка товару здійснюється окремими партіями в кількості (обсягах) згідно заявки , не рідше двох разів на тиждень. Місце поставки Товару: 82482,Львівська обл., Стрийський р-н., м. Моршин, вул. Д. Галицького,13 ( Корпус №1); 82482,Львівська обл., Стрийський р-н., м. Моршин, вул. Л. Українки,34 ( Корпус №2). Оплата за Товар здійснюється в безготівковому порядку за фактом його постачання на підставі видаткової накладної. Датою здійснення будь-яких платежів є дата списання відповідних коштів з розрахункового рахунку Замовника . Згідно ст. 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату зобов’язань або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Заклад дошкільної освіти (ясла – садок) «Сонечко» комбінованого типу Моршинської міської ради | |
Очікувана вартість закупівлі | 14`400.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
22.11.24
Подання пропозицій
до 27.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Оплата за Товар здійснюється в безготівковому порядку за фактом його постачання на підставі видаткової накладної. Датою здійснення будь-яких платежів є дата списання відповідних коштів з розрахункового рахунку Замовника . Згідно ст. 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату зобов’язань або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 7 банківські дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82482, Україна, Львівська область, Моршин, м. Моршин, вул. Д. Галицького, 13 ( К. №1), вул. Л. Українки, 34 ( К. №2)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Поставка товару здійснюється окремими партіями в кількості (обсягах) згідно заявки , не рідше двох разів на тиждень. Місце поставки Товару: 82482,Львівська обл., Стрийський р-н., м. Моршин, вул. Д. Галицького,13 ( Корпус №1); 82482,Львівська обл., Стрийський р-н., м. Моршин, вул. Л. Українки,34 ( Корпус №2). Оплата за Товар здійснюється в безготівковому порядку за фактом його постачання на підставі видаткової накладної. Датою здійснення будь-яких платежів є дата списання відповідних коштів з розрахункового рахунку Замовника . Згідно ст. 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату зобов’язань або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 600 кілограм
|
Тендерна документація
Проект договору
Проєкт Договору картопля ЗЦП (2) (2) - Копія.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 18:59
Версія документу від: 22.11.2024 18:59
ID: 5ef58b0e1d024d5082a38da288b4be6f
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 18:59
Версія документу від: 22.11.2024 18:59
ID: 7b18bd7cff4442d09dafa0560d193f00
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Обмежений доступ | Ні |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Термін збирання : пізня
Клас : перший
Відповідність ДСТУ 9221 Очікуване значення: Так
|
Дати та строки
Дата публікації | 22.11.2024 19:00 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 22.11.2024 19:00 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 27.11.2024 20:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Заклад дошкільної освіти (ясла – садок) «Сонечко» комбінованого типу Моршинської міської ради |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 23952157 |
Юридична адреса | 82482, Україна, Львівська область, Моршин, м. Моршин, вул. Д. Галицького, 13 |