Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.11.2024 15:26. Дата останніх змін - 22.11.2024 15:26

Технічний звіт щодо доступності будівлі та приміщень Грабівського ФП КНП «Куликівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Куликівської селищної ради для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення за адресою: с.Грабівка,вул Шкільна №1, Чернігівського району Чернігівської області.

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-22-013301-a  
ID 9d9d938541484a268663ef06cd9cf6a8  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-22-016338-a  
Очікувана вартість закупівлі
8`544.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КУЛИКІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КУЛИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 8`544.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
22.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
22.11.24

Специфікація закупівлі

1)
Технічний звіт щодо доступності будівлі та приміщень Грабівського ФП КНП «Куликівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Куликівської селищної ради для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення за адресою: с.Грабівка,вул Шкільна №1, Чернігівського району Чернігівської області.
Класифікація за ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16300, Україна, Чернігівська область, Куликівка, вул. Пирогова 16
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.11.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 15:26
Версія документу від: 22.11.2024 15:26
ID: 81309fe8033a432ba4695a8816cb0c95

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ Ні  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КУЛИКІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КУЛИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40204397  
Юридична адреса 16300, Україна, Чернігівська область, Чернігівський р-н., смт. Куликівка , вул. Пирогова, буд. 16  

Протокол розкриття

Укладені договори

Номер договору
21/о/24
Дата підписання
22.11.2024
Дата початку дії
22.11.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
8`544.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
7`120.00 Гривня