Процедура закупівлі оголошена 22.11.2024 14:30. Дата останніх змін - 22.11.2024 14:30
Придбання канцелярських товарів для проведення обласного турніру пам'яті В'ячеслава Гаги серед юнаків (U15) з греко-римської боротьби з 23 по 24 листопада 2024 року в с. Плешкані, Золотоніський район.
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-22-010999-a | |
ID | db3499f1534f4590b04b7a3e93144643 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-22-013560-a |
Очікувана вартість закупівлі
515.52 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Управління у справах сім’ї, молоді та спорту Черкаської обласної державної адміністрації | |
Очікувана вартість закупівлі | 515.52 Гривня (без ПДВ) | |
Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
22.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
22.11.24
Специфікація закупівлі
1) |
Папір Maestro Standart А4 80г/м 500 ар., В, біл- до 161 СІО
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 пачка
|
2) |
Маркер текст.Delta by Axent 2501 жовтий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
|
3) |
Ручка масляна BIC Round Stic матовий корпус синя921403/9214031
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
4) |
Олівець НВ 9003 Ах 9609109000
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
5) |
Блок самокл.75*75, 100ар рожев.неон Е20944
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
6) |
Скріпки овальні ВМ 28 мм 5005
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 пачка
|
7) |
Файл А4 40мкм 100шт.глянцевий 35108 Optima кольорова перфорація (упаковка)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 пачка
|
Тендерна документація
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 14:30
Версія документу від: 22.11.2024 14:30
ID: 75d8a637468f41cf8376c4fd06bd4967
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Ні | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Обмежений доступ | Ні |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Управління у справах сім’ї, молоді та спорту Черкаської обласної державної адміністрації |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 33903680 |
Юридична адреса | 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Пастерівська, 102 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
285
Дата підписання
22.11.2024
Дата початку дії
22.11.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
515.52 Гривня без ПДВ