Процедура закупівлі оголошена 22.11.2024 13:43. Дата останніх змін - 22.11.2024 13:43
Книжкові шафи (Івано-Франківська область)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-22-009096-a | |
ID | 3efe36c301bb4c52894d5a5704bfb63b | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-22-010721-a |
Очікувана вартість закупівлі
4`800.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівля здійснюється відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822 та норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, та постанови КМУ від 04.04.2001 № 332. Шафа для паперів - 2 шт; Глибина – від 370 мм; Ширина – від 386 мм; Кількість відкритих полиць – 5; Товщина матеріалу корпусу - 16 мм; Вид – відкрита; Матеріал кромки - ПВХ; Кількість скляних дверей – 0; Матеріал основи корпусу - ЛДСП Висота - 1850 мм; Матеріал задньої стінки – ДВП; Кількість шухляд - 0; Кількість закритих полиць – 0; Бренд - МЕБЛІ ТЕХНОСТИЛЬ або еквівалент
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Державна установа "Центр пробації" | |
Очікувана вартість закупівлі | 4`800.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
22.11.24
Подання пропозицій
до 27.11.24
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі видаткової накладної протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання накладної. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 15 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Шафи книжкові, відкриті, висота 1800-1900 мм, вузькі, п'ять полиць
Класифікація за ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця, 70 В
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2024
Умови постаки: Закупівля здійснюється відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822 та норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, та постанови КМУ від 04.04.2001 № 332.
Шафа для паперів - 2 шт; Глибина – від 370 мм; Ширина – від 386 мм; Кількість відкритих полиць – 5; Товщина матеріалу корпусу - 16 мм; Вид – відкрита; Матеріал кромки - ПВХ; Кількість скляних дверей – 0; Матеріал основи корпусу - ЛДСП
Висота - 1850 мм; Матеріал задньої стінки – ДВП; Кількість шухляд - 0; Кількість закритих полиць – 0;
Бренд - МЕБЛІ ТЕХНОСТИЛЬ або еквівалент
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
Тендерна документація
Проект договору
Договір ЗЦП (шафи).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 13:29
Версія документу від: 22.11.2024 13:29
ID: 2664f05e50404e07b7962ad9ff995b65
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 13:43
Версія документу від: 22.11.2024 13:43
ID: e3bdd8d54bb541429cbe7427c3debeaa
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 13:30
Версія документу від: 22.11.2024 13:30
ID: e3bdd8d54bb541429cbe7427c3debeaa
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Обмежений доступ | Ні |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Вид : відкрита
Висота ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1800 - 1900
Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 336 - 386
Кількість відкритих полиць ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5
|
Дати та строки
Дата публікації | 22.11.2024 13:43 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 22.11.2024 13:43 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 27.11.2024 00:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Державна установа "Центр пробації" |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 41847154 |
Юридична адреса | 04050, Україна, Київська область, Київ, Юрія Іллєнка, 81 |