Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.11.2024 12:11. Дата останніх змін - 22.11.2024 12:11

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-22-006781-a  
ID 61991721c4534f499a42e26cf63e048f  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Крісло офісне AMF АЕРО НВ Line сидіння Сітка чорна,Неаполь N-20/спинка Сітка чорна, вставка Неаполь N-20 (026498) - 3 шт, Стілець кухонний AMF Корсика алюм пластик білий - 10 шт, Диван прямий ЕЛЕГАНТ Еписофт 31 сірий 1920x920x800 мм - 1 шт, Диван офісний MINIMALIST Relax сірий - 1 шт, Стільці офісні, оббиті екошкірою (шкірозамінником), чорні, металеві, 500мм -6 шт, Крісло офісне YOUNG (Liner S 3230 ZSD) - 2 шт, Крісло офісне AMF Атлет PL Tilt тканина чорна C-11 - 20 шт. Товар, за даним Договором постачається з моменту підписання договору до 31.12.2024, ., у відповідності з накладною, за письмовими заявками Замовника, які направляються на електрону пошту Постачальника з пошти Замовника. Датою поставки Товару є дата приймання Замовником партії Товару. Поставка повинна виконуватись транспортом Постачальника. Перехід права власності на Товар відбувається в момент прийняття представником Замовника партії Товару. Доказом прийняття партії Товару є накладна, оформлена належним чином та підписана уповноваженими особами. Право власності на поставлений Товар переходить до Замовника в момент отримання Товару від Постачальника за належно оформленої накладної. Замовник має право відмовитися прийняти Товар від Постачальника, якщо його умови не відповідають умовам, зазначеним у специфікації. Адреса поставки: вул. Відпочинку,11 м. Київ, матеріальний склад. Навантажувально - розвантажувальні роботи( підйом диванів на 6 поверх) та збір здійснюються силами і за рахунок Постачальника

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)  
Очікувана вартість закупівлі 110`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
22.11.24
Подання пропозицій
до 27.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!