Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 21.11.2024 21:31. Дата останніх змін - 21.11.2024 21:39

Меблі та приспособи різні

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-21-017525-a  
ID a62521b6188646ff997ceb50e99cde4e  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ЦЕНТРАЛЬНА БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ І РЕМОНТУ БРОНЕТАНКОВОГО ОЗБРОЄННЯ, АВТОМОБІЛЬНОЇ ТА БРОНЕТАНКОВОЇ ТЕХНІКИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3076)  
Загальна очікувана вартість закупівлі 2`350`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 70`500.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
21.11.24
Період уточнень
до 27.11.24
Залишилось 5 днів
Подання пропозицій
до 02.12.24
Аукціон
очікується

Специфікація закупівлі

Лот №1. Меблі та приспособи різні

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 2`350`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 11`750.00 Гривня  
Електронна банківська гарантія 70`500.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 60 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Стелажі для зберігання автомобільного та бронетанкового майна спеціального призначення 2700х1100х5000
Класифікація за ДК 021:2015: 39150000-8 - Меблі та приспособи різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 87 штука
2)
Стелажі для зберігання автомобільного та бронетанкового майна спеціального призначення 1810х1100х5000
Класифікація за ДК 021:2015: 39150000-8 - Меблі та приспособи різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.11.2024 21:38
Версія документу від: 21.11.2024 21:38
ID: a05c9dd718ae4d809f48340886c027b4
Проект договору
Додаток 4 Проект договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.11.2024 21:38
Версія документу від: 21.11.2024 21:38
ID: 8a62278e1d154e7b9ce874e46fc40584
Тендерна документація
Оголошення Стелаж.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.11.2024 21:38
Версія документу від: 21.11.2024 21:38
ID: 3c1ec38ad8f24faab0cfe3c543ec7098

Параметри тендеру

Електронний аукціон Так  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 2 робочі дні  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 1 робочі дні  
Тривалість кваліфікації 20 робочі дні  
Обмежений доступ Ні робочі дні  

Опис критеріїв

Забезпечення тендерних пропозицій
Критерій відноситься до лоту Меблі та приспособи різні
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Форма та вимоги до забезпечення пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, від 14.12.2020 № 2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції". У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню пропозиції, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Строк дії забезпечення пропозиції – не менше строку дії пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Центральна база забезпечення і ремонту Код ЄДРПОУ: 45373095 IBAN № UA728201720343101001100016131 Держказначейська служба України, м. Київ УДКСУ у Дніпровському районі МФО 820172) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. електронна банківська гарантія (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). електронна банківська гарантія (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.11.2024
Забезпечення виконання договору
Критерій відноситься до лоту Меблі та приспособи різні
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Банківська гарантія повинна містити: − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів. − положення, що усі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних з гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії (повинен бути не менше ніж строк дії договору). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Банківська гарантія. Банківська гарантія
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 21.11.2024 21:39  
Завершення періоду уточнень 27.11.2024 11:00  
Початок періоду прийому пропозицій 27.11.2024 12:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 02.12.2024 12:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ЦЕНТРАЛЬНА БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ І РЕМОНТУ БРОНЕТАНКОВОГО ОЗБРОЄННЯ, АВТОМОБІЛЬНОЇ ТА БРОНЕТАНКОВОЇ ТЕХНІКИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3076)  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 45373095  
Юридична адреса Україна