Процедура закупівлі оголошена 21.11.2024 21:31. Дата останніх змін - 21.11.2024 21:39
Меблі та приспособи різні
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-21-017525-a | |
ID | a62521b6188646ff997ceb50e99cde4e |
Загальна очікувана вартість закупівлі
2`350`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ЦЕНТРАЛЬНА БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ І РЕМОНТУ БРОНЕТАНКОВОГО ОЗБРОЄННЯ, АВТОМОБІЛЬНОЇ ТА БРОНЕТАНКОВОЇ ТЕХНІКИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3076) | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 2`350`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 70`500.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
21.11.24
Період уточнень
до 27.11.24
Залишилось 5 днів
Подання пропозицій
до 02.12.24
Аукціон
очікується
Специфікація закупівлі
Лот №1. Меблі та приспособи різні
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 2`350`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 11`750.00 Гривня | |
Електронна банківська гарантія | 70`500.00 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | очікується |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 60 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Стелажі для зберігання автомобільного та бронетанкового майна спеціального призначення 2700х1100х5000
Класифікація за ДК 021:2015: 39150000-8 - Меблі та приспособи різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 87 штука
|
2) |
Стелажі для зберігання автомобільного та бронетанкового майна спеціального призначення 1810х1100х5000
Класифікація за ДК 021:2015: 39150000-8 - Меблі та приспособи різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
Тендерна документація
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.11.2024 21:38
Версія документу від: 21.11.2024 21:38
ID: a05c9dd718ae4d809f48340886c027b4
|
|
Проект договору
Додаток 4 Проект договору.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.11.2024 21:38
Версія документу від: 21.11.2024 21:38
ID: 8a62278e1d154e7b9ce874e46fc40584
|
|
Тендерна документація
Оголошення Стелаж.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.11.2024 21:38
Версія документу від: 21.11.2024 21:38
ID: 3c1ec38ad8f24faab0cfe3c543ec7098
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Так | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Ні | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 2 робочі дні | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 1 робочі дні | |
Тривалість кваліфікації | 20 робочі дні | |
Обмежений доступ | Ні робочі дні |
Опис критеріїв
Забезпечення тендерних пропозицій
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Форма та вимоги до забезпечення пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, від 14.12.2020 № 2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції".
У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо).
Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню пропозиції, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку.
Строк дії забезпечення пропозиції – не менше строку дії пропозиції.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття.
Реквізити для оформлення банківської гарантії:
Назва Замовника: Центральна база забезпечення і ремонту
Код ЄДРПОУ: 45373095
IBAN № UA728201720343101001100016131
Держказначейська служба України, м. Київ
УДКСУ у Дніпровському районі МФО 820172) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. електронна банківська гарантія (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). електронна банківська гарантія (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства)
|
Забезпечення виконання договору
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття.
Банківська гарантія повинна містити:
− положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі;
− зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів.
− положення, що усі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи;
− покладення усіх витрат, пов'язаних з гарантією, на принципала;
− положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом;
− строк дії банківської гарантії (повинен бути не менше ніж строк дії договору).
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Банківська гарантія. Банківська гарантія
|
Дати та строки
Дата публікації | 21.11.2024 21:39 | |
Завершення періоду уточнень | 27.11.2024 11:00 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 27.11.2024 12:00 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 02.12.2024 12:00 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ЦЕНТРАЛЬНА БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ І РЕМОНТУ БРОНЕТАНКОВОГО ОЗБРОЄННЯ, АВТОМОБІЛЬНОЇ ТА БРОНЕТАНКОВОЇ ТЕХНІКИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3076) |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 45373095 |
Юридична адреса | Україна |