Процедура закупівлі оголошена 21.11.2024 18:04. Дата останніх змін - 21.11.2024 18:04
Цукор і супутня продукція
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-21-016682-a | |
ID | 4749d349646a4237b4dd789de796a6c2 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-21-008984-a |
Очікувана вартість закупівлі
70`762.80 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Цукор білий, (фасований по 1 кг), ДСТУ., 1 кг УВАГА!!! Умови поставки (від 50 - до 200 одиниць) на 2 адреси (вказано в договорі) протягом року (у Замовника немає складу) 4.1. Поставка Товару здійснюється партіями та відповідно до поданої Замовником Заявки. 4.2. Подання Заявки здійснюється письмово та/або засобами телекомунікаційного зв’язку, на зазначені в цьому договорі засоби зв’язку, не пізніше ніж за 2 робочі дні до запланованої дати поставки. У Заявці вказується бажана кількість одиниць Товару (від 50 - до 200 одиниць) згідно Специфікації, зазначається адреса та час поставки (з 08:00 до 12:00 години). Заявки Замовник здійснює письмово (на електронну адресу ) та/або засобами телекомунікаційного зв’язку. Замовник звільняється від відповідальності за прострочення здійснення оплати за товар, якщо таке прострочення сталося у зв’язку із затримками бюджетного фінансування Замовника або затримками оплати УДКСУ Святошинського району у м. Києв
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Територіальний центр соціального обслуговування Святошинського району м. Києва | |
Очікувана вартість закупівлі | 70`762.80 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
21.11.24
Подання пропозицій
до 26.11.24
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | 3.1. Усі розрахунки між Сторонами здійснюються у національній валюті України. Оплата по Договору буде здійснюватися за рахунок коштів місцевого бюджету. 3.2. Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). Попередня оплата Товару не передбачається. 3.3. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до десяти банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 10 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Цукор буряковий, кристалічний, білий, першої категорії, ДСТУ 4623
Класифікація за ДК 021:2015: 15830000-5 - Цукор і супутня продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, Жмеринська 22а, вул. Чорнобильська9, вул. Академіка Корольова10-А та Підлісна, 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Цукор білий, (фасований по 1 кг), ДСТУ., 1 кг УВАГА!!! Умови поставки (від 50 - до 200 одиниць) на 2 адреси (вказано в договорі) протягом року (у Замовника немає складу) 4.1. Поставка Товару здійснюється партіями та відповідно до поданої Замовником Заявки. 4.2. Подання Заявки здійснюється письмово та/або засобами телекомунікаційного зв’язку, на зазначені в цьому договорі засоби зв’язку, не пізніше ніж за 2 робочі дні до запланованої дати поставки. У Заявці вказується бажана кількість одиниць Товару (від 50 - до 200 одиниць) згідно Специфікації, зазначається адреса та час поставки (з 08:00 до 12:00 години). Заявки Замовник здійснює письмово (на електронну адресу ) та/або засобами телекомунікаційного зв’язку. Замовник звільняється від відповідальності за прострочення здійснення оплати за товар, якщо таке прострочення сталося у зв’язку із затримками бюджетного фінансування Замовника або затримками оплати УДКСУ Святошинського району у м. Києв
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1962 кілограм
|
Тендерна документація
Проект договору
ПАЙКИ Цукор.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.11.2024 18:03
Версія документу від: 21.11.2024 18:03
ID: 2e895d95d52842fcb862f92888a108e8
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.11.2024 18:03
Версія документу від: 21.11.2024 18:03
ID: 73631ca87e264f48a8c133020bfd315b
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Обмежений доступ | Ні |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Категорія : перша
Вид : кристалічний
Тип : білий
Відповідність ДСТУ 4623 Очікуване значення: Так
|
Дати та строки
Дата публікації | 21.11.2024 18:04 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 21.11.2024 18:04 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 26.11.2024 19:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Територіальний центр соціального обслуговування Святошинського району м. Києва |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 37674964 |
Юридична адреса | 03148, Україна, Київська область, Київ, вул. Гната Юри, будинок 14-Б |