Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 21.11.2024 09:19. Дата останніх змін - 21.11.2024 09:19

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А-4, Хмельницька область)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-21-000942-a  
ID 8a0110b0c6bd4539aa733c7a0a64ea6a  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-21-001027-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державна установа "Центр пробації"  
Очікувана вартість закупівлі 11`200.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
21.11.24
Подання пропозицій
до 26.11.24
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та рахунку  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29007, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, провул. Військоматський, буд. 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 70 пачка

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору закупівлі папір.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.11.2024 09:18
Версія документу від: 21.11.2024 09:18
ID: ab46fadbb61c4c3d86048d96dcf4a396
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.11.2024 09:19
Версія документу від: 21.11.2024 09:19
ID: 4cdf515d445a4fce85db09dc93f11f64

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ Ні  

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір офісний, форматний
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Колір : білий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.11.2024
Формат : A4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.11.2024
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500 штуки
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.11.2024
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80 г/м²
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.11.2024
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 161 - 180 %
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.11.2024
Recycling (з вторинной сировини) Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.11.2024
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 90 - 100 %
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.11.2024
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 105 - 380 мкм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 21.11.2024 09:19  
Початок періоду прийому пропозицій 21.11.2024 09:19  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 26.11.2024 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державна установа "Центр пробації"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 41847154  
Юридична адреса 04050, Україна, Київська область, Київ, Юрія Іллєнка, 81