Процедура закупівлі оголошена 19.11.2024 13:26. Дата останніх змін - 22.11.2024 14:20
ДК 021:2015:45310000-3 – Електромонтажні роботи. «Капітальний ремонт. Система автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» за адресою: вул. Космонавтів, буд. 126, м. Миколаїв, Миколаївська область» -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-19-008619-a | |
ID | e4b1fea4170c40e69369244d54c775dc |
Загальна очікувана вартість закупівлі
2`214`113.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 2`214`113.00 Гривня (з ПДВ) | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 11`070.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
19.11.24
Період уточнень
до 01.12.24
Період оскаржень
до 01.12.24
Подання пропозицій
до 04.12.24
Залишилось 9 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
04.12.24
20.11.2024, 12:56
некоректна вимога
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації Вами встановлено наступну вимогу: "УЧАСНИКИ повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, які вказані в Додатку 4 до тендерної документації." У той час Додаток 4 до тендерної документації встановлює вимоги до надання документів ПЕРЕМОЖЦЕМ закупівлі, а не УЧАСНИКОМ. Таким чином, з Вашої вимоги слідує, що УЧАСНИК при участі у закупівлі повинен надати документи передбачені Додатком 4 до тендерної документації, а саме документи для переможця. Тобто прослідковується невідповідність вимог тендерної документації, просимо їх врегулювати, шляхом внесення відповідних змін до тд. Також зазначаємо, що Додаток 4 до тендерної документації встановлює вимоги до надання учасником-переможцем при процедурі підписання договору кошторисної документації, та зазначається, що: "У випадку відсутності розрахунків, або надання розрахунків до договірної ціни не у відповідності до технічного завдання Замовника, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, як таку, що переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю.". Повідомляємо Вас, що відхилити учасника-переможця за відсутність розрахунків, або надання розрахунків до договірної ціни не у відповідності до технічного завдання, Ви, як Замовник НЕ маєте відповідного права згідно положень Закону України "Про публічні закупівлі" та з урахуванням Особливостей. Згідно п.44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель ВИКЛЮЧНО у разі, коли:: "3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей." Тобто, як бачимо серед підстав для відхилення переможця НЕ має підстави, а саме за відсутність розрахунків, або надання розрахунків до договірної ціни не у відповідності до технічного завдання , як Ви це зазначаєте. Також трактувати відсутність розрахунків, або надання розрахунків до договірної ціни не у відповідності до технічного завдання, як ВІДМОВА ВІД ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ, не є правильним, оскільки переможець може надати кошторисні розрахунки не у відповідності до технічного завдання, але це не означає, що він ВІДМОВИВСЯ від підписання договору. З огляду на вищезазначене, вважаємо вимогу Додатку 4 до тендерної документації: У випадку відсутності розрахунків, або надання розрахунків до договірної ціни не у відповідності до технічного завдання Замовника, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, як таку, що переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю." НЕЗАКОННОЮ, та такою, що не відповідає положенням Закону, з урахуванням Особливостей. З метою підтвердження нашої правоти пропонуємо Вам ознайомитись з пунктом 15 Рішення АМКУ № 1666-р/пк-пз від 26.01.2024 року по закупівлі за ідентифікатором: UA-2024-01-09-004775-a . У разі ігнорування нашої вимоги, ми будемо звертатись до АМКУ зі скаргою з приводу оскаржуваної нами вимоги. Також зазначаємо, що цілком логічним у даній ситуації вимогати надання кошторисної документації саме учасником у складі своєї пропозиції, а не учасником переможцем під час підписання договору. Адже перевіряти кошторис переможця, після того як його визнати переможцем, це абсурдно та незаконно.
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей." Тобто, як бачимо серед підстав для відхилення переможця НЕ має підстави, а саме за відсутність розрахунків, або надання розрахунків до договірної ціни не у відповідності до технічного завдання , як Ви це зазначаєте. Також трактувати відсутність розрахунків, або надання розрахунків до договірної ціни не у відповідності до технічного завдання, як ВІДМОВА ВІД ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ, не є правильним, оскільки переможець може надати кошторисні розрахунки не у відповідності до технічного завдання, але це не означає, що він ВІДМОВИВСЯ від підписання договору. З огляду на вищезазначене, вважаємо вимогу Додатку 4 до тендерної документації: У випадку відсутності розрахунків, або надання розрахунків до договірної ціни не у відповідності до технічного завдання Замовника, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, як таку, що переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю." НЕЗАКОННОЮ, та такою, що не відповідає положенням Закону, з урахуванням Особливостей. З метою підтвердження нашої правоти пропонуємо Вам ознайомитись з пунктом 15 Рішення АМКУ № 1666-р/пк-пз від 26.01.2024 року по закупівлі за ідентифікатором: UA-2024-01-09-004775-a . У разі ігнорування нашої вимоги, ми будемо звертатись до АМКУ зі скаргою з приводу оскаржуваної нами вимоги. Також зазначаємо, що цілком логічним у даній ситуації вимогати надання кошторисної документації саме учасником у складі своєї пропозиції, а не учасником переможцем під час підписання договору. Адже перевіряти кошторис переможця, після того як його визнати переможцем, це абсурдно та незаконно.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 22.11.2024, 10:44)
Відповідь: Шановний учаснику!
Дякуємо за ваше звернення. За результатами аналізу вашого звернення повідомляємо наступне:
1.Щодо вимоги надання кошторисної документації: У тендерній документації передбачено, що учасник-переможець має надати кошторисну документацію під час підписання договору про закупівлю. Така вимога відповідає нормам чинного законодавства, оскільки замовник має право визначати порядок підтвердження відповідності пропозиції учасника технічному завданню. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та пункту 44 Особливостей здійснення закупівель, замовник має право вимагати надання документів, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним і кількісним характеристикам предмета закупівлі. Це стосується, зокрема, розрахунків до договірної ціни, що є невід'ємною частиною майбутнього договору. Вимога щодо подання розрахунків після оголошення переможця поперше, забезпечує точність та відповідність договірної ціни; по- друге замовник отримує можливість перевірити, чи відповідають розрахунки технічному завданню, уникаючи можливих помилок або невідповідностей у майбутньому договорі, також додаємо, що включення до тендерної документації вимоги щодо подання розрахунків до договірної ціни лише від переможця унеможливлює затягування процедури закупівлі через потенційно неякісні пропозиції інших учасників. Тому замовник має право визначати перелік документів, які учасник-переможець повинен надати до укладення договору.
2.Щодо можливості відхилення пропозиції переможця: Дійсно, відповідно до пункту 44 Особливостей, підстави для відхилення тендерної пропозиції обмежені конкретно визначеними випадками, серед яких відсутність розрахунків або неналежність їхньої відповідності до технічного завдання не є окремою підставою для відхилення. У зв’язку з цим, положення, зазначене у Додатку 4, буде переглянуто та приведено у відповідність до законодавства, щоб уникнути неоднозначного трактування.
3. Щодо обґрунтованості вашого зауваження: Зазначена вами позиція, а також рішення АМКУ №1666-р/пк-пз від 26.01.2024 року (UA-2024-01-09-004775-a), дійсно заслуговують на увагу. Ми детально вивчимо цей прецедент для коректного застосування положень закону.
4.Щодо змін до тендерної документації: З метою врахування вашого звернення та уникнення можливих суперечностей, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Оновлену редакцію буде опубліковано в електронній системі закупівель найближчим часом.
Додатково повідомляємо: Метою внесення змін є забезпечення прозорості закупівельного процесу та рівних умов для всіх учасників.
Дякуємо за ваше звернення. За результатами аналізу вашого звернення повідомляємо наступне:
1.Щодо вимоги надання кошторисної документації: У тендерній документації передбачено, що учасник-переможець має надати кошторисну документацію під час підписання договору про закупівлю. Така вимога відповідає нормам чинного законодавства, оскільки замовник має право визначати порядок підтвердження відповідності пропозиції учасника технічному завданню. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та пункту 44 Особливостей здійснення закупівель, замовник має право вимагати надання документів, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним і кількісним характеристикам предмета закупівлі. Це стосується, зокрема, розрахунків до договірної ціни, що є невід'ємною частиною майбутнього договору. Вимога щодо подання розрахунків після оголошення переможця поперше, забезпечує точність та відповідність договірної ціни; по- друге замовник отримує можливість перевірити, чи відповідають розрахунки технічному завданню, уникаючи можливих помилок або невідповідностей у майбутньому договорі, також додаємо, що включення до тендерної документації вимоги щодо подання розрахунків до договірної ціни лише від переможця унеможливлює затягування процедури закупівлі через потенційно неякісні пропозиції інших учасників. Тому замовник має право визначати перелік документів, які учасник-переможець повинен надати до укладення договору.
2.Щодо можливості відхилення пропозиції переможця: Дійсно, відповідно до пункту 44 Особливостей, підстави для відхилення тендерної пропозиції обмежені конкретно визначеними випадками, серед яких відсутність розрахунків або неналежність їхньої відповідності до технічного завдання не є окремою підставою для відхилення. У зв’язку з цим, положення, зазначене у Додатку 4, буде переглянуто та приведено у відповідність до законодавства, щоб уникнути неоднозначного трактування.
3. Щодо обґрунтованості вашого зауваження: Зазначена вами позиція, а також рішення АМКУ №1666-р/пк-пз від 26.01.2024 року (UA-2024-01-09-004775-a), дійсно заслуговують на увагу. Ми детально вивчимо цей прецедент для коректного застосування положень закону.
4.Щодо змін до тендерної документації: З метою врахування вашого звернення та уникнення можливих суперечностей, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Оновлену редакцію буде опубліковано в електронній системі закупівель найближчим часом.
Додатково повідомляємо: Метою внесення змін є забезпечення прозорості закупівельного процесу та рівних умов для всіх учасників.
20.11.2024, 14:27
щодо договору страхування
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно п.11.1 Проекту Договору: "11.1. Обов’язок страхування об’єкта будівництва покладається на Підрядника. До початку виконання робіт Підрядник повинен передати Замовнику засвідчену копію договору страхування об’єкта будівництва; такий договір, серед іншого, повинен містити інформацію про розмір страхової суми та застраховані ризики." Просимо Вас, як Замовника, зазначити який розмір страхової суми повинен внести підрядник перед початком виконання робіт. Інформація потрібна для того, щоб потенційний
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.11.2024, 08:57)
Доброго дня. Дякуємо за звернення. В проект договору будуть внесені відповідні зміни.
20.11.2024, 14:35
щодо договору страхування
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно п.11.1 Проекту Договору: "11.1. Обов’язок страхування об’єкта будівництва покладається на Підрядника. До початку виконання робіт Підрядник повинен передати Замовнику засвідчену копію договору страхування об’єкта будівництва; такий договір, серед іншого, повинен містити інформацію про розмір страхової суми та застраховані ризики." Просимо Вас, як Замовника, зазначити який розмір страхової суми повинен внести підрядник перед початком виконання робіт. Інформація потрібна для того, щоб потенційний учасник міг розрахувати свої витрати, та яку суму заложувати на них. Крім того, більш доречніше було б прописати ці витрати у вимогах до кошторисних розрахунків, щоб учасники їх заклали у свій кошторис, а не платили ці кошти з власного прибутку. Дякуємо!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.11.2024, 08:57)
Доброго дня. Дякуємо за звернення. В проект договору будуть внесені відповідні зміни.
20.11.2024, 15:41
щодо наявності інженерно-технічного персоналу
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно вимог Додатку 1 до ТД Ви вимагаєте: Наявність інженерно-технічного персоналу. Повідомляємо Вас, що роботи згідно даного предмету закупівлі регулюються ЛІЦЕНЗІЙНими УМОВами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Зазначені Ліцензійні умови встановлюються наступні Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень: Кадрові вимоги:
14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Таким чином, ліцензійні умови не передбачають обов'язкової наявності інженера, як ви цього вимагаєте. Просимо привести вимоги щодо працівників у відповідність до Ліцензійних умов, та не порушувати їх.
14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Таким чином, ліцензійні умови не передбачають обов'язкової наявності інженера, як ви цього вимагаєте. Просимо привести вимоги щодо працівників у відповідність до Ліцензійних умов, та не порушувати їх.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.11.2024, 16:39)
Доброго дня! Дякуємо за звернення, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни