Процедура закупівлі оголошена 15.11.2024 15:54. Дата останніх змін - 22.11.2024 15:16
Реконструкція напірного трубопроводу господарсько-побутової каналізації діаметром 315 мм по вул. Святоюріївська та вул. Освіти довжиною 820 м в с. Крюківщина, Вишневої територіальної громади Київської області -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-15-014351-a | |
ID | 87c031e68b4a473b8c05a88b296bf832 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
9`951`088.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШНІВСЬКВОДОКАНАЛ" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 9`951`088.00 Гривня (з ПДВ) | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 49`755.44 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
15.11.24
Період уточнень
до 27.11.24
Період оскаржень
до 27.11.24
Подання пропозицій
до 30.11.24
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
02.12.24
21.11.2024, 12:41
щодо усунення дискримінаційних вимог
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник, в додатку 1 до тендерної документації зазначена наступна вимога: наявність власної або орендованої території (земельна ділянка, виробнича база, тощо) в межах Вишневої міської територіальної громади для зберігання необхідної техніки, механізмів, устаткування що будуть використовуватись під час надання послуг.
Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною та такою що штучно обмежую конкуренцію та коло потенційних учасників, оскільки Учасники можуть, на власний розсуд, зберігати необхідну техніку, механізми, устаткування що будуть використовуватись під час надання послуг і за межами Вишневої міської територіальної громади і це ні як не виливне на належне надання послуг (це питання логістичного характеру виключно учасників).
На підставі вище зазначеного вимагаємо видалити вимогу щодо наявності власної або орендованої території (земельна ділянка, виробнича база, тощо) в межах Вишневої міської територіальної громади для зберігання необхідної техніки, механізмів, устаткування що будуть використовуватись під час надання послуг.
Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною та такою що штучно обмежую конкуренцію та коло потенційних учасників, оскільки Учасники можуть, на власний розсуд, зберігати необхідну техніку, механізми, устаткування що будуть використовуватись під час надання послуг і за межами Вишневої міської територіальної громади і це ні як не виливне на належне надання послуг (це питання логістичного характеру виключно учасників).
На підставі вище зазначеного вимагаємо видалити вимогу щодо наявності власної або орендованої території (земельна ділянка, виробнича база, тощо) в межах Вишневої міської територіальної громади для зберігання необхідної техніки, механізмів, устаткування що будуть використовуватись під час надання послуг.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 22.11.2024, 14:51)
Шановний Учаснику, дякуємо, що проявляєте інтерес до даної закупівлі. Розглянувши зміст зауваження, Замовником прийняте рішення про внесення змін.
21.11.2024, 14:19
Щодо роз’яснення до тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник, в додатку 1 до тендерної документації зазначена наступна вимога: у Таблиці № 4 Учасник повинен зазначити наявність аналогічних договорів, (не менше 1-го договору в рік), який укладений за період 2022-2024 роки….
Просимо надати роз’яснення, для належного виконання зазначеної вимоги, учасник має подати в складі тендерної пропозиції не менше одного договору за період 2022-2024 роки, чи по одному договору в рік, тобто: один договір за 2022, один за 2023 , один за 2024 р., тобто не менше 3-х?! Дякуємо
Просимо надати роз’яснення, для належного виконання зазначеної вимоги, учасник має подати в складі тендерної пропозиції не менше одного договору за період 2022-2024 роки, чи по одному договору в рік, тобто: один договір за 2022, один за 2023 , один за 2024 р., тобто не менше 3-х?! Дякуємо
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 22.11.2024, 14:59)
Шановний Учаснику, вдячні за питання. Повідомляємо, що в додатку 1 до тендерної документації зазначена наступна вимога: у Таблиці № 4 "Учасник повинен зазначити наявність аналогічних договорів, (не менше 1-го договору в рік), який укладений за період 2022-2024 роки.", що означає "не менше 1-го договору в рік, тобто один договір за 2022р., один за 2023р., один за 2024р., в сумі не менше 3-х.
21.11.2024, 14:46
Щодо роз’яснення до тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник, в додатку 1 до тендерної документації зазначена наступна вимога щодо складання календарного графіку виконання робіт, з врахуванням термінів виготовлення та постачання основного обладнання.
Для належного складання календарного графіку виконання робіт необхідне чітке розуміння строків поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
А в тендерній документації є певні невідповідності, а саме: в оголошені про проведення торгів строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
В свою чергу, в підпункті 4.4. розділу 1. Загальні положення Тендерної документації, зазначено: початок виконання робіт – ІV квартал 2024 року. Термін виконання робіт – 2 місяці. В п. 2 Додатку 1 Тендерної документації також зазначено: початок виконання робіт – ІV квартал 2024 року. Термін виконання робіт – 2 місяці.
Тоді як в календарному графіку виконання робіт на 2024-2025 роки (Додаток 6 до тендерної документації) передбачено не менше 8-ми місяців необхідних для виконання робіт.
На підставі вище зазначеного, просимо надати роз’яснення щодо строків виконання робіт які є предметом цієї закупівлі та внести зміни у тендерну документацію з метою приведення її у відповідність. Дякуємо
Для належного складання календарного графіку виконання робіт необхідне чітке розуміння строків поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
А в тендерній документації є певні невідповідності, а саме: в оголошені про проведення торгів строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
В свою чергу, в підпункті 4.4. розділу 1. Загальні положення Тендерної документації, зазначено: початок виконання робіт – ІV квартал 2024 року. Термін виконання робіт – 2 місяці. В п. 2 Додатку 1 Тендерної документації також зазначено: початок виконання робіт – ІV квартал 2024 року. Термін виконання робіт – 2 місяці.
Тоді як в календарному графіку виконання робіт на 2024-2025 роки (Додаток 6 до тендерної документації) передбачено не менше 8-ми місяців необхідних для виконання робіт.
На підставі вище зазначеного, просимо надати роз’яснення щодо строків виконання робіт які є предметом цієї закупівлі та внести зміни у тендерну документацію з метою приведення її у відповідність. Дякуємо
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 22.11.2024, 15:16)
Шановний Учаснику, дякуємо, що проявляєте інтерес до даної закупівлі.Розглянувши зміст зауваження, повідомляємо наступне: Початок виконання робіт – ІV квартал 2024 року. Термін виконання робіт – 2 місяці. В Додатку 6 до тендерної документації зазначено зразок календарного графіку робіт. Проте ми вносимо зміни і зменшуємо кількість стовпчиків із зазначенням місяців виконання робіт. В оголошені про проведення торгів строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг вказано 31 грудня 2025 - це кінцевий термін, який вказаний враховуючи те, що на момент публікації оголошення не можливо встановити точну дату укладення договору, з якої б можна було відрахувати термін виконання робіт.