Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 15.11.2024 12:24. Дата останніх змін - 15.11.2024 12:24

Шприц ін'єкційний, 3-х компонент., одноразовий, стерильний, 5 мл, одна голка в комплекті; Шприц ін'єкційний, 3-х компонент., одноразовий, стерильний, 10 мл, одна голка в комплекті; Шприц ін'єкційний, 3-х компонент., одноразовий, стерильний, 20мл, одна голка в комплекті; Бинт марлевий (100% бавовна) нестерильний, 5м х 10см, білизна 70%; Бинт марлевий (100% бавовна) нестерильний, 7м х 14см, білизна 70%; Шприц ін’єкційний, 3-х компонентний, одноразовий, саморуйнівний, 5 мл, голка в комплекті -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-15-007163-a  
ID 815889b6e1c94c0d96c9935fc78cf1bc  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає умовам, встановленим чинним законодавством України до цієї категорії товарів та має бути підтверджена сертифікатами відповідності, або сертифікатами якості виробника, або іншими документами, передбаченими чинним законодавством. Строк придатності товару на момент поставки на склад Замовника повинен бути не меншим 80 % від загального строку придатності, визначеного виробником. Замовник має право відмовитися від прийняття Товару, який не відповідає за якістю умовам Договору. Товар неналежної якості підлягає обов’язковому поверненню Постачальнику. Постачальник зобов'язаний замінити дефектний товар на протязі 3 банківських днів. Всі витрати, пов'язані із заміною товару по якості, несе Постачальник. Строк поставки товару: протягом 2 (двох) робочих днів від дати оформлення заявки. Місце поставки товару: 49069, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд.19. Розвантаження товару по місцю призначення проводиться Постачальником. Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 499`048.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
15.11.24
Подання пропозицій
до 20.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!