Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 15.11.2024 10:27. Дата останніх змін - 15.11.2024 10:27

БФП Canon i-SENSYS MF3010, бандл 2 x Картридж 725 (5252B034)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-15-003013-a  
ID f9611fcce3e14f3d85643711de829a57  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-15-003918-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Розрахунки за товар, що поставляються, покупцем проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару з відстрочкою платежу до 10 робочих днів з дати документального підтвердження продавцем покупцю доставки товару згідно видаткової накладної. Посилання на конкретного виробника, тип та конкретну модель товару, країну походження, є необхідним, оскільки за основними якісними та технічними характеристиками вказаний товар є таким, що оптимально відповідає вимогам та потребам замовника згідно запиту, оскільки має забезпечити військовослужбовців, що здійснюють бойові завдання для захисту держави! Товар має бути таким, що не перебував в експлуатації, не був відновленим, мати індивідуальний серійний номер кожної одиниці, стандартну комплектацію.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Виконавчий комітет Луцької міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 280`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
15.11.24
Подання пропозицій
до 20.11.24
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки за товар, що поставляються, покупцем проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару з відстрочкою платежу до 10 робочих днів з дати документального підтвердження продавцем покупцю доставки товару згідно видаткової накладної.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Багатофункціональні пристрої
Класифікація за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09.12.2024
Умови постаки: Розрахунки за товар, що поставляються, покупцем проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару з відстрочкою платежу до 10 робочих днів з дати документального підтвердження продавцем покупцю доставки товару згідно видаткової накладної. Посилання на конкретного виробника, тип та конкретну модель товару, країну походження, є необхідним, оскільки за основними якісними та технічними характеристиками вказаний товар є таким, що оптимально відповідає вимогам та потребам замовника згідно запиту, оскільки має забезпечити військовослужбовців, що здійснюють бойові завдання для захисту держави! Товар має бути таким, що не перебував в експлуатації, не був відновленим, мати індивідуальний серійний номер кожної одиниці, стандартну комплектацію.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.11.2024 10:27
Версія документу від: 15.11.2024 10:27
ID: 87e9f877246f4d6e8c499fc73e5e77dc
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.11.2024 10:27
Версія документу від: 15.11.2024 10:27
ID: 7672ed78b98744e6a50e0b780f868936

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ Ні  

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Багатофункціональні пристрої
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд : CANON
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Технологія друку : лазерна
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Тип друку : монохромний
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Максимальний формат паперу : A4
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Максимальний об'єм друку, сторінок на місяць Очікуване значення: 8000
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Швидкість друку, стор./хв. Очікуване значення: 18
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Iнтерфейс мережевого підключення : немає
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Iнтерфейс підключення USB Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Wi-Fi Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Автоматичний двосторонній друк Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Система безперервної подачі чорнила (СБПЧ) Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Ємність лотку для подачі паперу Очікуване значення: 150 аркуш
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Ємність касети Очікуване значення: 0 аркуш
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Тип сканера : планшетний
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Місткість АПД Очікуване значення: 0 аркуш
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Друк з мобільних пристроїв Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Друк із USB-накопичувача Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Панель керування Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Факс Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Додаткові картриджі Очікуване значення: 2 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Гарантійний термін Очікуване значення: 12 місяць
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 15.11.2024 10:27  
Початок періоду прийому пропозицій 15.11.2024 10:27  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 20.11.2024 12:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Виконавчий комітет Луцької міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04051327  
Юридична адреса 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19