Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 15.11.2024 10:21. Дата останніх змін - 15.11.2024 10:21

Послуги з технічного обстеження основних засобів та видача експертного заключення на списання основних засобів (Холодильне обладнання та сублімаційна сушка) за кодом ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань(71631100-1 Послуги з технічного огляду обладнання)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-15-002793-a  
ID 7fc597d61f41467d9ce05ae28830b867  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-15-003717-a  
Очікувана вартість закупівлі
6`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КРОВІ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)  
Очікувана вартість закупівлі 6`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
15.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
15.11.24

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з технічного обстеження основних засобів та видача експертного заключення на списання основних засобів (Холодильне обладнання та сублімаційна сушка) за кодом ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань(71631100-1 Послуги з технічного огляду обладнання)
Класифікація за ДК 021:2015: 71631100-1 - Послуги з технічного огляду обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04060, Україна, м. Київ, Київ, Максима Берлинського, 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.11.2024 10:21
Версія документу від: 15.11.2024 10:21
ID: b705cf6cbe2f4559948de9e962e00c01

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ Ні  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КРОВІ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 42427142  
Юридична адреса 04060, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ МАКСИМА БЕРЛИНСЬКОГО, будинок 12  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
15/11/1
Дата підписання
15.11.2024
Дата початку дії
15.11.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
6`000.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
5`000.00 Гривня