Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 15.11.2024 09:38. Дата останніх змін - 15.11.2024 09:38

Тест- смужки для визначення рівня холестерину в крові №25; Тест-смужки до глюкометра; Тест-смужки до глюкометра

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-15-001503-a  
ID 3305184836354208a031b39b9b0f02e2  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-15-001210-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Поставка однією партією. Моментом постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Панікахи 53, к.108 склад Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №3» Дніпровської міської ради. Розвантаження товару представниками Учасника. Товар повинен супроводжуватися документами (копіями декларації, яка підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, сертифікатами якості виробника (паспорт) на партію де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання) завіреними Постачальником належним чином. Термін придатності товару на момент поставки буде не менше ніж 80% від загального терміну придатності. Оплата проводиться після пред’явлення постачальником накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної замовником

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 52`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
15.11.24
Подання пропозицій
до 20.11.24
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Інша подія  
Опис Оплата проводиться після пред’явлення постачальником накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної замовником  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Тест- смужки для визначення рівня холестерину в крові №25
Класифікація за ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Панікахи 53
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Поставка однією партією. Моментом постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Панікахи 53, к.108 склад Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №3» Дніпровської міської ради. Розвантаження товару представниками Учасника. Товар повинен супроводжуватися документами (копіями декларації, яка підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, сертифікатами якості виробника (паспорт) на партію де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання) завіреними Постачальником належним чином. Термін придатності товару на момент поставки буде не менше ніж 80% від загального терміну придатності. Оплата проводиться після пред’явлення постачальником накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної замовником
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 625 штука
2)
Тест-смужки до глюкометра
Класифікація за ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Панікахи 53
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Поставка однією партією. Моментом постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Панікахи 53, к.108 склад Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №3» Дніпровської міської ради. Розвантаження товару представниками Учасника. Товар повинен супроводжуватися документами (копіями декларації, яка підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, сертифікатами якості виробника (паспорт) на партію де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання) завіреними Постачальником належним чином. Термін придатності товару на момент поставки буде не менше ніж 80% від загального терміну придатності. Оплата проводиться після пред’явлення постачальником накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної замовником
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штука
3)
Тест-смужки до глюкометра
Класифікація за ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Панікахи 53
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Поставка однією партією. Моментом постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Панікахи 53, к.108 склад Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №3» Дніпровської міської ради. Розвантаження товару представниками Учасника. Товар повинен супроводжуватися документами (копіями декларації, яка підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, сертифікатами якості виробника (паспорт) на партію де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання) завіреними Постачальником належним чином. Термін придатності товару на момент поставки буде не менше ніж 80% від загального терміну придатності. Оплата проводиться після пред’явлення постачальником накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної замовником
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проект_ДОГОВОРУ ЗПП.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.11.2024 09:36
Версія документу від: 15.11.2024 09:36
ID: 6ad73f31fbe544ee90b5779d93a04c25
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.11.2024 09:38
Версія документу від: 15.11.2024 09:38
ID: db8aeefb1b414bb8814e8dc24d1003d9

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Обмежений доступ Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Тест- смужки для визначення рівня холест
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Показник : Холестерин
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Матеріал дослідження : Кров
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Кількість одиниць в упаковці Очікуване значення: 25 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Технічні характеристики предмета закупівлі
Тест-смужки до глюкометра
Критерій відноситься до предмету закупівлі Тест-смужки до глюкометра
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Технічні характеристики
Діапазон вимірювання рівня глюкози, ммоль : 1,1-33,3 ммоль/л
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Час визначення, секунд ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Об’єм зразка, мкл ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.5 - 0.5
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Кодування Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Вимірювання показників : Глюкоза
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Серія/Лінійка : GluNeo Lite
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Бренд : GluNeo
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Технічні характеристики предмета закупівлі
Тест-смужки до глюкометра
Критерій відноситься до предмету закупівлі Тест-смужки до глюкометра
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Технічні характеристики
Діапазон вимірювання рівня глюкози, ммоль : 1,1-33,3 ммоль/л
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Час визначення, секунд ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Об’єм зразка, мкл ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.4 - 0.4
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Кодування Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Вимірювання показників : Глюкоза
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Серія/Лінійка : One Touch Select
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024
Бренд : One Touch
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 15.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 15.11.2024 09:38  
Початок періоду прийому пропозицій 15.11.2024 09:38  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 20.11.2024 09:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 37899762  
Юридична адреса 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. ПАНІКАХИ, буд. 53