Процедура закупівлі оголошена 15.11.2024 09:38. Дата останніх змін - 15.11.2024 09:38
Тест- смужки для визначення рівня холестерину в крові №25; Тест-смужки до глюкометра; Тест-смужки до глюкометра
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-15-001503-a | |
ID | 3305184836354208a031b39b9b0f02e2 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-15-001210-a |
Очікувана вартість закупівлі
52`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Поставка однією партією. Моментом постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Панікахи 53, к.108 склад Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №3» Дніпровської міської ради. Розвантаження товару представниками Учасника. Товар повинен супроводжуватися документами (копіями декларації, яка підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, сертифікатами якості виробника (паспорт) на партію де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання) завіреними Постачальником належним чином. Термін придатності товару на момент поставки буде не менше ніж 80% від загального терміну придатності. Оплата проводиться після пред’явлення постачальником накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної замовником
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Очікувана вартість закупівлі | 52`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
15.11.24
Подання пропозицій
до 20.11.24
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Інша подія | |
Опис | Оплата проводиться після пред’явлення постачальником накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної замовником | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 15 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Тест- смужки для визначення рівня холестерину в крові №25
Класифікація за ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Панікахи 53
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Поставка однією партією. Моментом постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Панікахи 53, к.108 склад Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №3» Дніпровської міської ради.
Розвантаження товару представниками Учасника. Товар повинен супроводжуватися документами (копіями декларації, яка підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, сертифікатами якості виробника (паспорт) на партію де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання) завіреними Постачальником належним чином. Термін придатності товару на момент поставки буде не менше ніж 80% від загального терміну придатності.
Оплата проводиться після пред’явлення постачальником накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної замовником
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 625 штука
|
2) |
Тест-смужки до глюкометра
Класифікація за ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Панікахи 53
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Поставка однією партією. Моментом постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Панікахи 53, к.108 склад Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №3» Дніпровської міської ради.
Розвантаження товару представниками Учасника. Товар повинен супроводжуватися документами (копіями декларації, яка підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, сертифікатами якості виробника (паспорт) на партію де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання) завіреними Постачальником належним чином. Термін придатності товару на момент поставки буде не менше ніж 80% від загального терміну придатності.
Оплата проводиться після пред’явлення постачальником накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної замовником
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штука
|
3) |
Тест-смужки до глюкометра
Класифікація за ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Панікахи 53
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Поставка однією партією. Моментом постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Панікахи 53, к.108 склад Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №3» Дніпровської міської ради.
Розвантаження товару представниками Учасника. Товар повинен супроводжуватися документами (копіями декларації, яка підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, сертифікатами якості виробника (паспорт) на партію де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання) завіреними Постачальником належним чином. Термін придатності товару на момент поставки буде не менше ніж 80% від загального терміну придатності.
Оплата проводиться після пред’явлення постачальником накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної замовником
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штука
|
Тендерна документація
Проект договору
Проект_ДОГОВОРУ ЗПП.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.11.2024 09:36
Версія документу від: 15.11.2024 09:36
ID: 6ad73f31fbe544ee90b5779d93a04c25
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.11.2024 09:38
Версія документу від: 15.11.2024 09:38
ID: db8aeefb1b414bb8814e8dc24d1003d9
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Обмежений доступ | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Показник : Холестерин
Матеріал дослідження : Кров
Кількість одиниць в упаковці Очікуване значення: 25 штука
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Тест-смужки до глюкометра
Посилання на законодавство
Технічні характеристики
Діапазон вимірювання рівня глюкози, ммоль : 1,1-33,3 ммоль/л
Час визначення, секунд ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5
Об’єм зразка, мкл ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.5 - 0.5
Кодування Очікуване значення: Так
Вимірювання показників : Глюкоза
Серія/Лінійка : GluNeo Lite
Бренд : GluNeo
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Тест-смужки до глюкометра
Посилання на законодавство
Технічні характеристики
Діапазон вимірювання рівня глюкози, ммоль : 1,1-33,3 ммоль/л
Час визначення, секунд ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5
Об’єм зразка, мкл ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.4 - 0.4
Кодування Очікуване значення: Так
Вимірювання показників : Глюкоза
Серія/Лінійка : One Touch Select
Бренд : One Touch
|
Дати та строки
Дата публікації | 15.11.2024 09:38 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 15.11.2024 09:38 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 20.11.2024 09:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 37899762 |
Юридична адреса | 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. ПАНІКАХИ, буд. 53 |