Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 14.11.2024 17:06. Дата останніх змін - 14.11.2024 17:06

Багатофункціональні пристрої

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-14-016373-a  
ID b0aa09f9b48345b2bfaa58551867e86a  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-14-019814-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Постачальник разом з Товаром зобов’язується передати Замовнику в день приймання-передачі Товару та після надання супутніх робіт/послуг, пов’язаних зі встановленням, налаштуванням Товару та введенням його в експлуатацію весь перелік документів, що вимагається проєктом Договору. Постачальник зобов’язаний постачати Замовнику Товар із синхронізованими між собою складовими та забезпечити Замовнику можливість використання Товару в повному обсязі за цільовим призначенням.Оплата Товару здійснюється впродовж 10 робочих днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВИЖНИЦЬКА МІСЬКА РАДА  
Очікувана вартість закупівлі 11`199.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
14.11.24
Подання пропозицій
до 19.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Багатофункціональні пристрої
Класифікація за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59200, Україна, Чернівецька область, Вижниця, ВУЛИЦЯ УКРАЇНСЬКА, будинок 34
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Постачальник разом з Товаром зобов’язується передати Замовнику в день приймання-передачі Товару та після надання супутніх робіт/послуг, пов’язаних зі встановленням, налаштуванням Товару та введенням його в експлуатацію весь перелік документів, що вимагається проєктом Договору. Постачальник зобов’язаний постачати Замовнику Товар із синхронізованими між собою складовими та забезпечити Замовнику можливість використання Товару в повному обсязі за цільовим призначенням.Оплата Товару здійснюється впродовж 10 робочих днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука

Тендерна документація

Проект договору
ДОГОВОРУ (Вижниця)-принтер.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 17:06
Версія документу від: 14.11.2024 17:06
ID: 50f32199b0af4337a83e963a76631393
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 17:06
Версія документу від: 14.11.2024 17:06
ID: 5c50dcba4d2f43639d29c4d8bb4b2a68

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ Ні  

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Багатофункціональні пристрої
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд : EPSON
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Технологія друку : струменева
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Тип друку : кольоровий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Максимальний формат паперу : A4
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Максимальний об'єм друку, сторінок на місяць ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1000 - 150000
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Швидкість друку, стор./хв. ?:tender criteria requirement min_maxValue: 11 - 55
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Iнтерфейс мережевого підключення : немає
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Iнтерфейс підключення USB Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Wi-Fi Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Автоматичний двосторонній друк Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Система безперервної подачі чорнила (СБПЧ) Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Ємність лотку для подачі паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 330 аркуш
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Ємність касети ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 1100 аркуш
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Тип сканера : планшетний
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Місткість АПД ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 150 аркуш
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Друк з мобільних пристроїв Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Друк із USB-накопичувача Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Панель керування Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Факс Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Додаткові картриджі ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 4 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Гарантійний термін ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 36 місяць
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 14.11.2024 17:06  
Початок періоду прийому пропозицій 14.11.2024 17:06  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 19.11.2024 18:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВИЖНИЦЬКА МІСЬКА РАДА  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04062096  
Юридична адреса 59200, Україна, Чернівецька область, Вижниця, ВУЛИЦЯ УКРАЇНСЬКА, будинок 34