Процедура закупівлі оголошена 14.11.2024 17:06. Дата останніх змін - 14.11.2024 17:06
Багатофункціональні пристрої
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-14-016373-a | |
ID | b0aa09f9b48345b2bfaa58551867e86a | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-14-019814-a |
Очікувана вартість закупівлі
11`199.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Постачальник разом з Товаром зобов’язується передати Замовнику в день приймання-передачі Товару та після надання супутніх робіт/послуг, пов’язаних зі встановленням, налаштуванням Товару та введенням його в експлуатацію весь перелік документів, що вимагається проєктом Договору. Постачальник зобов’язаний постачати Замовнику Товар із синхронізованими між собою складовими та забезпечити Замовнику можливість використання Товару в повному обсязі за цільовим призначенням.Оплата Товару здійснюється впродовж 10 робочих днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ВИЖНИЦЬКА МІСЬКА РАДА | |
Очікувана вартість закупівлі | 11`199.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
14.11.24
Подання пропозицій
до 19.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 10 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Багатофункціональні пристрої
Класифікація за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59200, Україна, Чернівецька область, Вижниця, ВУЛИЦЯ УКРАЇНСЬКА, будинок 34
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Постачальник разом з Товаром зобов’язується передати Замовнику в день приймання-передачі Товару та після надання супутніх робіт/послуг, пов’язаних зі встановленням, налаштуванням Товару та введенням його в експлуатацію весь перелік документів, що вимагається проєктом Договору. Постачальник зобов’язаний постачати Замовнику Товар із синхронізованими між собою складовими та забезпечити Замовнику можливість використання Товару в повному обсязі за цільовим призначенням.Оплата Товару здійснюється впродовж 10 робочих днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
Тендерна документація
Проект договору
ДОГОВОРУ (Вижниця)-принтер.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 17:06
Версія документу від: 14.11.2024 17:06
ID: 50f32199b0af4337a83e963a76631393
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 17:06
Версія документу від: 14.11.2024 17:06
ID: 5c50dcba4d2f43639d29c4d8bb4b2a68
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Обмежений доступ | Ні |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Бренд : EPSON
Технологія друку : струменева
Тип друку : кольоровий
Максимальний формат паперу : A4
Максимальний об'єм друку, сторінок на місяць ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1000 - 150000
Швидкість друку, стор./хв. ?:tender criteria requirement min_maxValue: 11 - 55
Iнтерфейс мережевого підключення : немає
Iнтерфейс підключення USB Очікуване значення: Так
Wi-Fi Очікуване значення: Так
Автоматичний двосторонній друк Очікуване значення: ні
Система безперервної подачі чорнила (СБПЧ) Очікуване значення: Так
Ємність лотку для подачі паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 330 аркуш
Ємність касети ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 1100 аркуш
Тип сканера : планшетний
Місткість АПД ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 150 аркуш
Друк з мобільних пристроїв Очікуване значення: Так
Друк із USB-накопичувача Очікуване значення: ні
Панель керування Очікуване значення: ні
Факс Очікуване значення: ні
Додаткові картриджі ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 4 штука
Гарантійний термін ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 36 місяць
|
Дати та строки
Дата публікації | 14.11.2024 17:06 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 14.11.2024 17:06 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 19.11.2024 18:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ВИЖНИЦЬКА МІСЬКА РАДА |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 04062096 |
Юридична адреса | 59200, Україна, Чернівецька область, Вижниця, ВУЛИЦЯ УКРАЇНСЬКА, будинок 34 |