Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 14.11.2024 15:29. Дата останніх змін - 14.11.2024 15:29

Послуги з обслуговування програмного забезпечення Інформаційно-програмного комплексу “Місцевий бюджет”; Послуги з обслуговування програмного забезпечення модуля інтеграції з ІАС «LOGICA»

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-14-013125-a  
ID 8bf158e628654fc4ad652784feff64db  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-14-015945-a  
Очікувана вартість закупівлі
4`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації  
Очікувана вартість закупівлі 4`500.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
14.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
14.11.24

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з обслуговування програмного забезпечення Інформаційно-програмного комплексу “Місцевий бюджет”;
Класифікація за ДК 021:2015: 72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14.11.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
2)
Послуги з обслуговування програмного забезпечення модуля інтеграції з ІАС «LOGICA»
Класифікація за ДК 021:2015: 72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14.11.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 15:28
Версія документу від: 14.11.2024 15:28
ID: 997950286bdd4fd4884b50b846ca2c86

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ Ні  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 03192833  
Юридична адреса 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, будинок 3/14  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
4`500.00
Гривня без ПДВ
Переможець
14.11.2024 15:27

Укладені договори

Номер договору
03192833-ГРК
Дата підписання
14.11.2024
Дата початку дії
14.11.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
4`500.00 Гривня без ПДВ