Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 14.11.2024 14:28. Дата останніх змін - 14.11.2024 14:28

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4 80 г/м 500арк Zoom; Затискач д/паперу 15 мм (12шт) BM 5306; Клей ПВА 50г ВМ.4831 супер ковп. JOB; Клей-олівець BM 4903 JOB 15г; Книга канц. А4 96арк. офсет. кл. тв.обкл.; Папка з кнопкою А4 Eco 31301 непроз.; Скоби для степлера №24/6 BM 4402; Конверт євро СКЛ білий; Фарба штемп. Trodat 7011 синя; Скріпка канц. № 25 (100шт) BM 5022; Клейка стрічка канцелярська 12х10 м ВМ 7110; Клейка стрічка пакувальна 45х 50 прозр) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-14-010775-a  
ID bf7efc57d95042fbb3d36d69a9da0cac  
Очікувана вартість закупівлі
89`918.45 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласний кардіологічний центр"  
Очікувана вартість закупівлі 89`918.45 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
14.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
14.11.24