Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 14.11.2024 14:27. Дата останніх змін - 14.11.2024 14:39

ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний, набір маркерів, зшивач, папка-реєстратор) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-14-010790-a  
ID ed42680179f54027b70fafa85a1a125b  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, а переклад повинен бути посвідчений нотаріально. У випадку викладення документу на російській мові переклад повинен бути посвідчений нотаріально, або підписаний перекладачем, або учасником торгів (на розсуд учасника).

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДЕСНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 1`627`620.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
14.11.24
Період уточнень
до 19.11.24
Період оскаржень
до 19.11.24
Подання пропозицій
до 22.11.24
Залишилось 7 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
25.11.24
Наразі немає жодного запитання від учасників