Процедура закупівлі оголошена 14.11.2024 14:27. Дата останніх змін - 14.11.2024 14:39
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний, набір маркерів, зшивач, папка-реєстратор) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-14-010790-a | |
ID | ed42680179f54027b70fafa85a1a125b |
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`627`620.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, а переклад повинен бути посвідчений нотаріально. У випадку викладення документу на російській мові переклад повинен бути посвідчений нотаріально, або підписаний перекладачем, або учасником торгів (на розсуд учасника).
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДЕСНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 1`627`620.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
14.11.24
Період уточнень
до 19.11.24
Період оскаржень
до 19.11.24
Подання пропозицій
до 22.11.24
Залишилось 7 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
25.11.24
Наразі немає жодного запитання від учасників