Процедура закупівлі оголошена 14.11.2024 14:27. Дата останніх змін - 14.11.2024 14:27
Крісла різні ергономічні з посиленими характеристиками та розширеними функціями
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-14-010760-a | |
ID | 065071d88cfd4430b6d3bb3955052afe | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-14-003893-a |
Очікувана вартість закупівлі
472`730.50 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
˗ Доставка Товару здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок по місцю знаходження Замовника за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7. ˗ Упаковка, в якій відвантажується Товар, повинна відповідати державним стандартам або технічним умовам, забезпечувати його зберігання та бути непошкодженою під час транспортування.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій | |
Очікувана вартість закупівлі | 472`730.50 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
14.11.24
Подання пропозицій
до 19.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Розрахунки за Товар, що поставляється, проводяться Покупцем протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару, з дати документального підтвердження Продавцем поставки Товару Покупцю шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, який вказаний у цьому Договорі. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування видатків призначених на оплату Товару, Покупець проводить оплату Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок Покупця. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Крісла офісні
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04082, Україна, Київ, Бережанська, 7
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.12.2024
Умови постаки: ˗ Доставка Товару здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок по місцю знаходження Замовника за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7.
˗ Упаковка, в якій відвантажується Товар, повинна відповідати державним стандартам або технічним умовам, забезпечувати його зберігання та бути непошкодженою під час транспортування.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука
|
2) |
Крісла офісні
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04082, Україна, Київ, Бережанська, 7
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.12.2024
Умови постаки: ˗ Доставка Товару здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок по місцю знаходження Замовника за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7.
˗ Упаковка, в якій відвантажується Товар, повинна відповідати державним стандартам або технічним умовам, забезпечувати його зберігання та бути непошкодженою під час транспортування.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука
|
3) |
Стільці офісні
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04082, Україна, Київ, Бережанська, 7
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.12.2024
Умови постаки: ˗ Доставка Товару здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок по місцю знаходження Замовника за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7.
˗ Упаковка, в якій відвантажується Товар, повинна відповідати державним стандартам або технічним умовам, забезпечувати його зберігання та бути непошкодженою під час транспортування.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 70 штука
|
Тендерна документація
Проект договору
Проєкт договору .docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 14:27
Версія документу від: 14.11.2024 14:27
ID: d45792d34bf64ddaa12ac0198b5fe4ea
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 14:27
Версія документу від: 14.11.2024 14:27
ID: ad000e2944e2441eaa96dcb24b3a0a6c
|
Параметри тендеру
?:hasAuction | Ні | |
?:hasAwardingOrder | Так | |
?:hasValueRestriction | Так | |
?:valueCurrencyEquality | Так | |
?:hasPrequalification | Ні | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | Так | |
?:hasTenderComplaints | Ні | |
?:hasAwardComplaints | Ні | |
?:hasCancellationComplaints | Ні | |
?:restricted | Ні | |
?:hasValueEstimation | Так | |
?:hasQualificationComplaints | Ні | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Бренд : AMF
Висота спинки у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 740 - 740
Висота сидіння у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500
Основний матеріал корпусу : пластик
Основа : хрестовина з роликами
Гойдання Очікуване значення: Так
Регулювання висоти спинки Очікуване значення: ні
Наявність підлокітників Очікуване значення: Так
Матеріал оббивки спинки : екошкіра (шкірозамінник)
Матеріал оббивки сидіння : екошкіра (шкірозамінник)
Регулювання висоти сидіння Очікуване значення: Так
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Бренд : AMF
Висота спинки у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 670 - 670
Висота сидіння у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 580 - 580
Основний матеріал корпусу : метал
Основа : хрестовина з роликами
Гойдання Очікуване значення: Так
Регулювання висоти спинки Очікуване значення: ні
Наявність підлокітників Очікуване значення: Так
Матеріал оббивки спинки : сітка
Матеріал оббивки сидіння : тканина
Регулювання висоти сидіння Очікуване значення: Так
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність спинки Очікуване значення: Так
Хромування Очікуване значення: Так
Тип ніжок : полози
Наявність конференц-столика Очікуване значення: ні
Висота сидіння ?:tender criteria requirement min_maxValue: 450 - 450
Матеріал оббивки спинки : екошкіра (шкірозамінник)
Матеріал оббивки сидіння : екошкіра (шкірозамінник)
Матеріал каркасу : метал
Бренд : AMF
Наявність підлокітників Очікуване значення: ні
|
Дати та строки
Дата публікації | 14.11.2024 14:27 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 14.11.2024 14:27 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 19.11.2024 00:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 33945469 |
Юридична адреса | 04082, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Бережанська, 7 |