Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 14.11.2024 14:27. Дата останніх змін - 14.11.2024 14:27

Крісла різні ергономічні з посиленими характеристиками та розширеними функціями

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-14-010760-a  
ID 065071d88cfd4430b6d3bb3955052afe  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-14-003893-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

˗ Доставка Товару здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок по місцю знаходження Замовника за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7. ˗ Упаковка, в якій відвантажується Товар, повинна відповідати державним стандартам або технічним умовам, забезпечувати його зберігання та бути непошкодженою під час транспортування.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій  
Очікувана вартість закупівлі 472`730.50 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
14.11.24
Подання пропозицій
до 19.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки за Товар, що поставляється, проводяться Покупцем протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару, з дати документального підтвердження Продавцем поставки Товару Покупцю шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, який вказаний у цьому Договорі. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування видатків призначених на оплату Товару, Покупець проводить оплату Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок Покупця.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Крісла офісні
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04082, Україна, Київ, Бережанська, 7
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.12.2024
Умови постаки: ˗ Доставка Товару здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок по місцю знаходження Замовника за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7. ˗ Упаковка, в якій відвантажується Товар, повинна відповідати державним стандартам або технічним умовам, забезпечувати його зберігання та бути непошкодженою під час транспортування.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука
2)
Крісла офісні
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04082, Україна, Київ, Бережанська, 7
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.12.2024
Умови постаки: ˗ Доставка Товару здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок по місцю знаходження Замовника за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7. ˗ Упаковка, в якій відвантажується Товар, повинна відповідати державним стандартам або технічним умовам, забезпечувати його зберігання та бути непошкодженою під час транспортування.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука
3)
Стільці офісні
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04082, Україна, Київ, Бережанська, 7
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.12.2024
Умови постаки: ˗ Доставка Товару здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок по місцю знаходження Замовника за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7. ˗ Упаковка, в якій відвантажується Товар, повинна відповідати державним стандартам або технічним умовам, забезпечувати його зберігання та бути непошкодженою під час транспортування.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 70 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору .docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 14:27
Версія документу від: 14.11.2024 14:27
ID: d45792d34bf64ddaa12ac0198b5fe4ea
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 14:27
Версія документу від: 14.11.2024 14:27
ID: ad000e2944e2441eaa96dcb24b3a0a6c

Параметри тендеру

?:hasAuction Ні  
?:hasAwardingOrder Так  
?:hasValueRestriction Так  
?:valueCurrencyEquality Так  
?:hasPrequalification Ні  
?:minBidsNumber 1  
?:hasPreSelectionAgreement Так  
?:hasTenderComplaints Ні  
?:hasAwardComplaints Ні  
?:hasCancellationComplaints Ні  
?:restricted Ні  
?:hasValueEstimation Так  
?:hasQualificationComplaints Ні  
?:tenderComplainRegulation 0  
?:qualificationComplainDuration 0  
?:awardComplainDuration 0  
?:cancellationComplainDuration 0  
?:clarificationUntilDuration 0  
?:qualificationDuration 0  

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Крісла офісні
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд : AMF
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Висота спинки у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 740 - 740
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Висота сидіння у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Основний матеріал корпусу : пластик
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Основа : хрестовина з роликами
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Гойдання Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Регулювання висоти спинки Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Наявність підлокітників Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Матеріал оббивки спинки : екошкіра (шкірозамінник)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Матеріал оббивки сидіння : екошкіра (шкірозамінник)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Регулювання висоти сидіння Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Крісла офісні
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд : AMF
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Висота спинки у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 670 - 670
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Висота сидіння у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 580 - 580
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Основний матеріал корпусу : метал
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Основа : хрестовина з роликами
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Гойдання Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Регулювання висоти спинки Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Наявність підлокітників Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Матеріал оббивки спинки : сітка
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Матеріал оббивки сидіння : тканина
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Регулювання висоти сидіння Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Стільці офісні
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність спинки Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Хромування Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Тип ніжок : полози
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Наявність конференц-столика Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Висота сидіння ?:tender criteria requirement min_maxValue: 450 - 450
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Матеріал оббивки спинки : екошкіра (шкірозамінник)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Матеріал оббивки сидіння : екошкіра (шкірозамінник)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Матеріал каркасу : метал
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Бренд : AMF
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Наявність підлокітників Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 14.11.2024 14:27  
Початок періоду прийому пропозицій 14.11.2024 14:27  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 19.11.2024 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 33945469  
Юридична адреса 04082, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Бережанська, 7