Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 13.11.2024 14:07. Дата останніх змін - 13.11.2024 14:07

Канцелярські товари для проведення заходу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-13-009410-a  
ID 5272f359ed9e4c11b4611f90bed0e439  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-13-009954-a  
Очікувана вартість закупівлі
999.60 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальний заклад Сумської обласної ради - обласний центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю  
Очікувана вартість закупівлі 999.60 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
13.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
13.11.24

Специфікація закупівлі

1)
Папір А4 80г/м 500арк
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Серпнева, 14а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13.11.2024 - 13.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 пачка
2)
Папір цупкий А4 190г/м
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Серпнева, 14а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13.11.2024 - 13.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 пачка
3)
Папір кольоровий А4 160г/м
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Серпнева, 14а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13.11.2024 - 13.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
4)
Папір кольоровий 1арк. 160г/м
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Серпнева, 14а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13.11.2024 - 13.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.11.2024 14:07
Версія документу від: 13.11.2024 14:07
ID: dc444086908d414a8d6d1970817f7376

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальний заклад Сумської обласної ради - обласний центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 23820094  
Юридична адреса 40007, Україна, Сумська область, Суми, ВУЛИЦЯ СЕРПНЕВА, будинок 14-а  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
50
Дата підписання
13.11.2024
Дата початку дії
13.11.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
999.60 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
833.00 Гривня