Процедура закупівлі оголошена 12.11.2024 14:03. Дата останніх змін - 12.11.2024 14:03
Столи письмові; Столи письмові; Шафи для зберігання засобів навчання
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-12-009218-a | |
ID | 389d5ce3ca90409a85c5d48f7d2aaa06 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-12-000685-a |
Очікувана вартість закупівлі
52`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
На умовах післяоплати. Весь товар має бути в кольорі дуб молочний
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Очікувана вартість закупівлі | 52`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
12.11.24
Подання пропозицій
до 15.11.24
Залишилось 1 день Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 10 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Столи письмові
Класифікація за ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27100, Україна, Кіровоградська область, Місто Новоукраїнка, Соборна 55
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: На умовах післяоплати. Весь товар має бути в кольорі дуб молочний
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
2) |
Столи письмові
Класифікація за ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27100, Україна, Кіровоградська область, Місто Новоукраїнка, Соборна 55
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: На умовах післяоплати. Весь товар має бути в кольорі дуб молочний
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука
|
3) |
Шафи для зберігання засобів навчання
Класифікація за ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27100, Україна, Кіровоградська область, Місто Новоукраїнка, Соборна 55
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: На умовах післяоплати. Весь товар має бути в кольорі дуб молочний
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
|
Тендерна документація
Проект договору
Проєкт договору, стіл учительський, учнівський, шафа 12.11..docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.11.2024 14:01
Версія документу від: 12.11.2024 14:01
ID: 7ce6860d34f3434ba00c13db23c7afbe
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.11.2024 14:03
Версія документу від: 12.11.2024 14:03
ID: 1f8198e86291487697014ee678b527e9
|
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Висувна полиця для клавіатури Очікуване значення: ні
Полиця під системний блок Очікуване значення: ні
Висота ?:tender criteria requirement min_maxValue: 750 - 750
Глибина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 600 - 600
Тип каркасу : площинний каркас
Матеріал кромки : ABS
Матеріал каркасу : ЛДСП
Товщина стільниці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 16 - 16
Матеріал стільниці : ЛДСП
Форма : прямокутний
Бренд : СІЛЬФ
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Висувна полиця для клавіатури Очікуване значення: ні
Полиця під системний блок Очікуване значення: ні
Висота ?:tender criteria requirement min_maxValue: 750 - 750
Глибина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 600 - 600
Матеріал кромки : ПВХ
Товщина стільниці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 16 - 16
Матеріал стільниці : ЛДСП
Форма : прямокутний
Бренд : ROKO
Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1000 - 1000
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Кількість відкритих полиць ?:tender criteria requirement min_maxValue: 6 - 6
Висота ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2115 - 2115
Глибина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 405 - 405
Матеріал кромки : ПВХ
Товщина матеріалу корпусу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 18 - 18
Матеріал задньої стінки : ХДФ
Матеріал основи корпусу : ЛДСП
Вид : напівзакрита
Бренд : АЛМАНТ
Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 702 - 702
|
Дати та строки
Дата публікації | 12.11.2024 14:03 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 12.11.2024 14:03 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 15.11.2024 13:44 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 40901383 |
Юридична адреса | 27100, Україна, Кіровоградська область, Новоукраїнський р-н, м. Новоукраїнка, вул. Покровська, буд. 70 |