Процедура закупівлі оголошена 08.11.2024 12:51. Дата останніх змін - 08.11.2024 14:26
Офісне устаткування та приладдя різне в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-08-006873-a | |
ID | e5c725de80a543c6937cb3e342ee4c19 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-08-008124-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
23`406.65 Гривня
Вартість участі в цій закупівлі становить 142.80 Гривня
Зареєструйтесь та візьміть участь в аукціоні
або авторизуйтеся, якщо Ви вже є Учасником
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Програма розвитку малого і середнього підприємництва на 2023-2024 роки. Закупівля здійснюється на виконання заходів проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284) ДК 021:2015 :30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30191130-4 Тека-планшет з затискачем, 30197210-1 Теки-реєстратори, 30192700-8 Канцелярські товари, 30192930-9 Ручки-коректори, 30193800-6 Затискачі для папірців-записок, 30197320-5 Степлери, 30197110-0 Скоби, 30197220-4 Канцелярські скріпки, 30197330-8 Діроколи, 30197630-1 Папір для друку, 30192125-3 Маркери, 30192153-8 Штампи, 30192121-5 Кулькові ручки, 30192110-5 Чорнила та пов’язана продукція)
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Тернопільська міська рада | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 23`406.65 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
08.11.24
Період уточнень
до 13.11.24
Період оскаржень
до 13.11.24
Подання пропозицій
до 16.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Аукціон
18.11.24
Специфікація закупівлі
Лот №1. Офісне устаткування та приладдя різне в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 23`406.65 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 117.03 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | 18.11.2024 11:46 |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на місце поставки Замовника на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 10 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Папка планшетка
Класифікація за ДК 021:2015: 30191130-4 - Тека-планшет із затискачем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
2) |
Тека-реєстратор (Папка-реєстратор)
Класифікація за ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
3) |
Тека-реєстратор (Папка-реєстратор)
Класифікація за ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
4) |
Папка пластикова
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
5) |
Скотч канцелярський вузький
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
6) |
Скотч канцелярський широкий
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
|
7) |
Файли
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 пачка
|
8) |
Ручка-коректор
Класифікація за ДК 021:2015: 30192930-9 - Ручки-коректори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
9) |
Біндери (19мм)
Класифікація за ДК 021:2015: 30193800-6 - Затискачі для папірців-записок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 коробка
|
10) |
Біндери (25 мм)
Класифікація за ДК 021:2015: 30193800-6 - Затискачі для папірців-записок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 коробка
|
11) |
Біндери (32 мм)
Класифікація за ДК 021:2015: 30193800-6 - Затискачі для папірців-записок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 коробка
|
12) |
Біндери (51 мм)
Класифікація за ДК 021:2015: 30193800-6 - Затискачі для папірців-записок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 коробка
|
13) |
Степлер
Класифікація за ДК 021:2015: 30197320-5 - Степлери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
14) |
Скоби
Класифікація за ДК 021:2015: 30197110-0 - Скоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 коробка
|
15) |
Скріпки
Класифікація за ДК 021:2015: 30197220-4 - Канцелярські скріпки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 коробка
|
16) |
Папір А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 38 пачка
|
17) |
Діроколи
Класифікація за ДК 021:2015: 30197330-8 - Діроколи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
18) |
Маркери
Класифікація за ДК 021:2015: 30192125-3 - Маркери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 набір
|
19) |
Маркери
Класифікація за ДК 021:2015: 30192125-3 - Маркери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 набір
|
20) |
Ножиці канцелярські
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
21) |
Бейжі (А5)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
22) |
Бейжі (115*90мм)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
23) |
Штампи
Класифікація за ДК 021:2015: 30192153-8 - Штампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
24) |
Штампи
Класифікація за ДК 021:2015: 30192153-8 - Штампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
25) |
Ручки
Класифікація за ДК 021:2015: 30192121-5 - Кулькові ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
26) |
Чорнила
Класифікація за ДК 021:2015: 30192110-5 - Чорнила та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
27) |
Клей-олівець
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
|
28) |
Закладки пластикові
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
29) |
Папки на зав'язки
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука
|
Тендерна документація
Нетипізований документ
Дод.4 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ .docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:49
Версія документу від: 08.11.2024 12:49
ID: a0e097d8805d411a89e32fac31629dcf
|
|
Проект договору
Проект договору.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:49
Версія документу від: 08.11.2024 12:49
ID: c2c6058031404e539ab47aa484c6aeb2
|
|
Нетипізований документ
Оголошення .docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:49
Версія документу від: 08.11.2024 12:49
ID: 535f78f36f65447da06ecfb7bac50127
|
|
Нетипізований документ
Дод.1 Кваліфікаційні критерії.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:49
Версія документу від: 08.11.2024 12:49
ID: d8381a089aa645bdb8bb19e920bf40fa
|
|
Технічний опис предмету закупівлі
Дод.2 Технічні характеристики.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:49
Версія документу від: 08.11.2024 12:49
ID: 44a1a5e11f5f4469ad80b897f0a56d86
|
|
Тендерна документація
Тендерна документація .docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:49
Версія документу від: 08.11.2024 12:49
ID: 401e69d0d20c4ab59f9ccf26ebef2550
|
|
Нетипізований документ
Дод.3 Перелік документів таабо інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі .docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:49
Версія документу від: 08.11.2024 12:49
ID: c1de132b369a4d36b20dc6235704d14f
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:51
Версія документу від: 08.11.2024 12:51
ID: c04c42ceeea54ac3be4625f3847dfb04
|
Опис критеріїв
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Посилання на законодавство
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Очікуване значення: Так
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
|
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
|
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Очікуване значення: Так
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Очікуване значення: Так
|
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Очікуване значення: Так
|
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2022-2024 роки.
У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати:
- копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації),
- копії підтверджуючих документів про отримання товару (накладні тощо);
- лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі.
Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір, предметом якого було постачання товару, а саме: Офісне приладдя та приладдя різне та/або предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне .
*У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Довідка в довільній формі. Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2022-2024 роки.
У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати:
- копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації),
- копії підтверджуючих документів про отримання товару (накладні тощо);
- лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі.
Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір, предметом якого було постачання товару, а саме: Офісне приладдя та приладдя різне та/або предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне .
|
Дати та строки
Дата публікації | 08.11.2024 12:52 | |
Завершення періоду уточнень | 13.11.2024 00:00 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 08.11.2024 12:51 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 16.11.2024 00:00 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Тернопільська міська рада |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 34334305 |
Юридична адреса | 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5 |