Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.11.2024 12:14. Дата останніх змін - 08.11.2024 12:14

Папір для друку PAPERONE Copier A4 80 г/м2, 500 арк./уп.

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-08-006251-a  
ID ea9b06aa12bf4c568db2a9cc574c7752  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-08-008144-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Розрахунки за товар, що поставляються, покупцем проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару з відстрочкою платежу до 10 робочих днів з дати документального підтвердження продавцем покупцю доставки товару згідно видаткової накладної. Посилання на конкретного виробника, тип та конкретну модель товару, країну походження, є необхідним, оскільки за основними якісними та технічними характеристиками вказаний товар є таким, що оптимально відповідає вимогам та потребам замовника згідно запиту, оскільки має забезпечити військовослужбовців, що здійснюють бойові завдання для захисту держави! Товар має бути таким, що не перебував в експлуатації, не був відновленим, мати індивідуальний серійний номер кожної одиниці, стандартну комплектацію.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Виконавчий комітет Луцької міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 108`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
08.11.24
Подання пропозицій
до 13.11.24
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки за товар, що поставляються, покупцем проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару з відстрочкою платежу до 10 робочих днів з дати документального підтвердження продавцем покупцю доставки товару згідно видаткової накладної.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02.12.2024
Умови постаки: Розрахунки за товар, що поставляються, покупцем проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару з відстрочкою платежу до 10 робочих днів з дати документального підтвердження продавцем покупцю доставки товару згідно видаткової накладної. Посилання на конкретного виробника, тип та конкретну модель товару, країну походження, є необхідним, оскільки за основними якісними та технічними характеристиками вказаний товар є таким, що оптимально відповідає вимогам та потребам замовника згідно запиту, оскільки має забезпечити військовослужбовців, що здійснюють бойові завдання для захисту держави! Товар має бути таким, що не перебував в експлуатації, не був відновленим, мати індивідуальний серійний номер кожної одиниці, стандартну комплектацію.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 600 пачка

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:14
Версія документу від: 08.11.2024 12:14
ID: 0a8841e226804121afd42e4446c34c78
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:14
Версія документу від: 08.11.2024 12:14
ID: 1fa43399fb314882b8fff2cac4f1d559

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір офісний, форматний
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд : PAPERONE
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Формат : A4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Щільність паперу Очікуване значення: 80 грам на квадратний метр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Білизна CIE Очікуване значення: 164 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Товщина Очікуване значення: 106 мікрометр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Непрозорість Очікуване значення: 95 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Кількість аркушів Очікуване значення: 500 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Колір : білий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Recycling (з вторинной сировини) Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 08.11.2024 12:14  
Початок періоду прийому пропозицій 08.11.2024 12:14  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 13.11.2024 13:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Виконавчий комітет Луцької міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04051327  
Юридична адреса 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19