Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.11.2024 08:52. Дата останніх змін - 08.11.2024 08:52

Офісні стільці та крісла для Управління освіти Шевченківського району м. Києва, код ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них»

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-08-000435-a  
ID fe2748ebb42348aeb230af3a62aba98c  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-08-000499-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Технічні характеристики та фото у додатку № 2 до Договору. При поставці кожної партії товару Постачальник повинен надати Покупцю засвідчені копії документів, що підтверджують якість товарів у відповідності до вимог чинного законодавства України (сертифікати якості або посвідчення про якість або інший документ, що підтверджує якість товару).

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації  
Очікувана вартість закупівлі 244`320.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
08.11.24
Подання пропозицій
до 13.11.24
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника на підставі накладних виписаних Постачальником протягом 14 (чотирнадцяти) банківських дня після отримання Товару.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 14 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Крісла офісні
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, вулиця Зоологічна, будинок 6-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2024
Умови постаки: Технічні характеристики та фото у додатку № 2 до Договору. При поставці кожної партії товару Постачальник повинен надати Покупцю засвідчені копії документів, що підтверджують якість товарів у відповідності до вимог чинного законодавства України (сертифікати якості або посвідчення про якість або інший документ, що підтверджує якість товару).
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 40 штука
2)
Стільці офісні
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, вулиця Зоологічна, будинок 6-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2024
Умови постаки: Технічні характеристики та фото у додатку № 2 до Договору. При поставці кожної партії товару Постачальник повинен надати Покупцю засвідчені копії документів, що підтверджують якість товарів у відповідності до вимог чинного законодавства України (сертифікати якості або посвідчення про якість або інший документ, що підтверджує якість товару).
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договру.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 08:50
Версія документу від: 08.11.2024 08:50
ID: 410d4e3f0f9a4bf99f7584791a571711
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 08:52
Версія документу від: 08.11.2024 08:52
ID: 329ad863ba414eaab1c95106b2f30b73

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Крісла офісні
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд : RICHMAN
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Матеріал оббивки спинки : сітка
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Основа : хрестовина з роликами
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Матеріал оббивки сидіння : сітка
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Основний матеріал корпусу : пластик
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Регулювання висоти сидіння
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Висота спинки у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 690 - 690
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Гойдання
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Наявність підлокітників
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Висота сидіння у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 520 - 520
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Регулювання висоти спинки
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Стільці офісні
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Матеріал оббивки сидіння : тканина
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Матеріал каркасу : метал
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Матеріал оббивки спинки : сітка
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Бренд : AMF
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Тип ніжок : звичайні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Наявність спинки
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Хромування
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Висота сидіння ?:tender criteria requirement min_maxValue: 460 - 460
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Наявність конференц-столика
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024
Наявність підлокітників
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 08.11.2024 08:52  
Початок періоду прийому пропозицій 08.11.2024 08:52  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 13.11.2024 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 37470086  
Юридична адреса 04119, Україна, Київська область, Київ, вулиця Зоологічна, будинок 6-А