Процедура закупівлі оголошена 08.11.2024 08:52. Дата останніх змін - 08.11.2024 08:52
Офісні стільці та крісла для Управління освіти Шевченківського району м. Києва, код ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них»
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-08-000435-a | |
ID | fe2748ebb42348aeb230af3a62aba98c | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-08-000499-a |
Очікувана вартість закупівлі
244`320.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Технічні характеристики та фото у додатку № 2 до Договору. При поставці кожної партії товару Постачальник повинен надати Покупцю засвідчені копії документів, що підтверджують якість товарів у відповідності до вимог чинного законодавства України (сертифікати якості або посвідчення про якість або інший документ, що підтверджує якість товару).
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації | |
Очікувана вартість закупівлі | 244`320.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
08.11.24
Подання пропозицій
до 13.11.24
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника на підставі накладних виписаних Постачальником протягом 14 (чотирнадцяти) банківських дня після отримання Товару. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 14 банківські дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Крісла офісні
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, вулиця Зоологічна, будинок 6-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2024
Умови постаки: Технічні характеристики та фото у додатку № 2 до Договору. При поставці кожної партії товару Постачальник повинен надати Покупцю засвідчені копії документів, що підтверджують якість товарів у відповідності до вимог чинного законодавства України (сертифікати якості або посвідчення про якість або інший документ, що підтверджує якість товару).
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 40 штука
|
2) |
Стільці офісні
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, вулиця Зоологічна, будинок 6-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2024
Умови постаки: Технічні характеристики та фото у додатку № 2 до Договору. При поставці кожної партії товару Постачальник повинен надати Покупцю засвідчені копії документів, що підтверджують якість товарів у відповідності до вимог чинного законодавства України (сертифікати якості або посвідчення про якість або інший документ, що підтверджує якість товару).
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
Тендерна документація
Проект договору
Проєкт договру.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 08:50
Версія документу від: 08.11.2024 08:50
ID: 410d4e3f0f9a4bf99f7584791a571711
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 08:52
Версія документу від: 08.11.2024 08:52
ID: 329ad863ba414eaab1c95106b2f30b73
|
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Бренд : RICHMAN
Матеріал оббивки спинки : сітка
Основа : хрестовина з роликами
Матеріал оббивки сидіння : сітка
Основний матеріал корпусу : пластик
Регулювання висоти сидіння
Висота спинки у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 690 - 690
Гойдання
Наявність підлокітників
Висота сидіння у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 520 - 520
Регулювання висоти спинки
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Матеріал оббивки сидіння : тканина
Матеріал каркасу : метал
Матеріал оббивки спинки : сітка
Бренд : AMF
Тип ніжок : звичайні
Наявність спинки
Хромування
Висота сидіння ?:tender criteria requirement min_maxValue: 460 - 460
Наявність конференц-столика
Наявність підлокітників
|
Дати та строки
Дата публікації | 08.11.2024 08:52 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 08.11.2024 08:52 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 13.11.2024 00:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 37470086 |
Юридична адреса | 04119, Україна, Київська область, Київ, вулиця Зоологічна, будинок 6-А |