Процедура закупівлі оголошена 07.11.2024 14:36. Дата останніх змін - 07.11.2024 14:36
послуги заправки та поточного ремонту картриджів
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-07-010032-a | |
ID | 373e2d46285c4f61aecf1afda825a14f | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-07-012544-a |
Очікувана вартість закупівлі
1`350.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ ШАЛИГИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ | |
Очікувана вартість закупівлі | 1`350.00 Гривня (без ПДВ) | |
Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
07.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
07.11.24
Специфікація закупівлі
1) |
заправка картриджу
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41470, Україна, Сумська область, с-ще Шалигине, Шосткинський район, ВУЛИЦЯ 40 РОКІВ ПЕРЕМОГИ, будинок 11
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 послуга
|
2) |
поточний ремонт картриджу
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41470, Україна, Сумська область, с-ще Шалигине, Шосткинський район, ВУЛИЦЯ 40 РОКІВ ПЕРЕМОГИ, будинок 11
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
|
3) |
поточний ремонт картриджу
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41470, Україна, Сумська область, с-ще Шалигине, Шосткинський район, ВУЛИЦЯ 40 РОКІВ ПЕРЕМОГИ, будинок 11
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 послуга
|
Тендерна документація
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.11.2024 14:36
Версія документу від: 07.11.2024 14:36
ID: 908fe3a8145c49ac9e96f9020fd6b5f3
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ ШАЛИГИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 41065185 |
Юридична адреса | Україна |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
9
Дата підписання
07.11.2024
Дата початку дії
07.11.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
1`350.00 Гривня без ПДВ