Процедура закупівлі оголошена 07.11.2024 14:31. Дата останніх змін - 07.11.2024 14:31
Біологічні тести для стерилізації ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-07-009776-a | |
ID | 0b693d289514464a9c3b8d93ee4c5fc4 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-07-011902-a |
Очікувана вартість закупівлі
49`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Біологічний індикатор для контролю процесу стерилізації (132 °С) у вигляді поліпропіленового пеналу шт 144 Біологічний індикатор для контролю процесу стерилізації (121 °С)у вигляді поліпропіленового пеналу шт 48 Строк придатності товару на момент поставки на склад замовника повинен становити не менше 80% від передбаченого. Поставка товару повинна здійснюватися партіями згідно заявки Замовника, транспортом Постачальника до місць використання товару, спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний у відповідності з вимогами затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування лікарських засобів з урахуванням фізико-хімічних властивостей та температурного режиму транспортування. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником отриманих Товарів на поточний рахунок Постачальника в термін 7 (семи ) робочих днів після поставки Товарів.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня" | |
Очікувана вартість закупівлі | 49`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
07.11.24
Подання пропозицій
до 13.11.24
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 7 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Тести швидкі для контролю якості (Фізичний контроль стерилізації), 121/20 °С/хв.
Класифікація за ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40031, Україна, Сумська область, м.Суми, вулиця Ковпака, 22
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Біологічний індикатор для контролю процесу стерилізації (132 °С) у вигляді поліпропіленового пеналу шт 144
Біологічний індикатор для контролю процесу стерилізації (121 °С)у вигляді поліпропіленового пеналу шт 48
Строк придатності товару на момент поставки на склад замовника повинен становити не менше 80% від передбаченого.
Поставка товару повинна здійснюватися партіями згідно заявки Замовника, транспортом Постачальника до місць використання товару, спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний у відповідності з вимогами затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування лікарських засобів з урахуванням фізико-хімічних властивостей та температурного режиму транспортування.
Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником отриманих Товарів на поточний рахунок Постачальника в термін 7 (семи ) робочих днів після поставки Товарів.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 48 штука
|
2) |
Тести швидкі для контролю якості (Фізичний контроль стерилізації), 132/20 °С/хв.
Класифікація за ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40031, Україна, Сумська область, м.Суми, вулиця Ковпака, 22
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Біологічний індикатор для контролю процесу стерилізації (132 °С) у вигляді поліпропіленового пеналу шт 144
Біологічний індикатор для контролю процесу стерилізації (121 °С)у вигляді поліпропіленового пеналу шт 48
Строк придатності товару на момент поставки на склад замовника повинен становити не менше 80% від передбаченого.
Поставка товару повинна здійснюватися партіями згідно заявки Замовника, транспортом Постачальника до місць використання товару, спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний у відповідності з вимогами затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування лікарських засобів з урахуванням фізико-хімічних властивостей та температурного режиму транспортування.
Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником отриманих Товарів на поточний рахунок Постачальника в термін 7 (семи ) робочих днів після поставки Товарів.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 144 штука
|
Тендерна документація
Проект договору
Проект Договору тести для стерил.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.11.2024 14:28
Версія документу від: 07.11.2024 14:28
ID: 402fdb9bc9a64022b22752bee1983273
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.11.2024 14:31
Версія документу від: 07.11.2024 14:31
ID: 7e723f9ab4cd41eaa9c9107098e7447f
|
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Призначення : Фізичний контроль стерилізації
Критерії вимірювання : 121/20 °С/хв.
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Призначення : Фізичний контроль стерилізації
Критерії вимірювання : 132/20 °С/хв.
|
Дати та строки
Дата публікації | 07.11.2024 14:31 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 07.11.2024 14:31 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 13.11.2024 00:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня" |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 03338126 |
Юридична адреса | 40031, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Ковпака,22 |