Процедура закупівлі оголошена 07.11.2024 13:55. Дата останніх змін - 07.11.2024 15:04
Офісне устаткування та приладдя різне
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-07-008697-a | |
ID | 01c3e8c5f4d14b99a07b6fef3fdc5fcf | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-07-010357-a |
Очікувана вартість закупівлі
4`889.40 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Відділ соціального захисту населення | |
Очікувана вартість закупівлі | 4`889.40 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
07.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
07.11.24
Специфікація закупівлі
1) |
Папір офісний А4 Maestro Standart + 500 арк., Словаччина
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67806, Україна, Одеська область, селище Авангард, вул. Добрянського, 28
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07.11.2024 - 13.11.2024
Ціна за одиницю (не обов'язково): 161.1 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 пачка
|
2) |
Стрічка клеюча прозора 12*10 Axent
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67806, Україна, Одеська область, селище Авангард, вул. Добрянського, 28
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07.11.2024 - 13.11.2024
Ціна за одиницю (не обов'язково): 3 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
3) |
Стрічка клейка пакувальна 48 мм * 100 ярд прозр.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67806, Україна, Одеська область, селище Авангард, вул. Добрянського, 28
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07.11.2024 - 13.11.2024
Ціна за одиницю (не обов'язково): 33 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 рулон
|
4) |
Лоток вертикальний 100x250x320мм металевий Axent, чорн
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67806, Україна, Одеська область, селище Авангард, вул. Добрянського, 28
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07.11.2024 - 13.11.2024
Ціна за одиницю (не обов'язково): 264.9 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
5) |
Лоток вертикальний збірний на 4 відділення, чорний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67806, Україна, Одеська область, селище Авангард, вул. Добрянського, 28
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07.11.2024 - 13.11.2024
Ціна за одиницю (не обов'язково): 222.6 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
6) |
Лоток горизонтальний 2-в-1, металевий, Axent, срібл
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67806, Україна, Одеська область, селище Авангард, вул. Добрянського, 28
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07.11.2024 - 13.11.2024
Ціна за одиницю (не обов'язково): 466.8 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
7) |
Реєстратор 75 мм Delta (PP), одностор., блакитний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67806, Україна, Одеська область, селище Авангард, вул. Добрянського, 28
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07.11.2024 - 13.11.2024
Ціна за одиницю (не обов'язково): 69.9 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
8) |
Скоби Standard 10/5, 1000 шт
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67806, Україна, Одеська область, селище Авангард, вул. Добрянського, 28
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07.11.2024 - 13.11.2024
Ціна за одиницю (не обов'язково): 4.5 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
9) |
Степлер Standard пласт., №10/5, 15 арк., салатовий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67806, Україна, Одеська область, селище Авангард, вул. Добрянського, 28
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07.11.2024 - 13.11.2024
Ціна за одиницю (не обов'язково): 49.2 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
Тендерна документація
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.11.2024 15:01
Версія документу від: 07.11.2024 15:01
ID: 035a86c0d126421599ad187f2e8c2c1c
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Відділ соціального захисту населення |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 45015661 |
Юридична адреса | 67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, вулиця Добрянського, 28 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
26
Дата підписання
07.11.2024
Дата початку дії
07.11.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
4`889.40 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
4`074.50 Гривня