Процедура закупівлі оголошена 06.11.2024 15:38. Дата останніх змін - 06.11.2024 15:38
Рідкі засоби для чищення унітазів
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-06-012959-a | |
ID | a7b6a6fa35524ec49738f88f2abf1395 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-06-013120-a |
Очікувана вартість закупівлі
208`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Договором передбачено внесення Постачальником забезпечення виконання Договору в розмірі 5 відсотків від вартості Договору. Строк постачання товару: до 10.12.2024 р. Місце постачання товару: Україна, 03127, місто Київ, заклади освіти підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації. Умови оплати товару: Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється 100% упродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу кожного навчального закладу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної. Послуги, які обов’язково надає Учасник та включає в ціну товару: Здійснювати поставку товару своїм транспортним засобом у кожен заклад, зазначений у Договорі Додатку № 2., здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару та занос товару в приміщення за адресою кожного навчального закладу, поставка товару здійснюється окремими партіями від фактичної потреби згідно з заявкою (замовленням) навчальних закладів Замовника. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється у присутності представника навчального закладу. Постачальник разом з Товаром зобов’язується передати Замовнику в день приймання-передачі Товару такі документи: - документи щодо якості передбаченими чинним законодавством для даного виду продукції (висновок санітарно-епідеміологічної експертизи/ інструкції з експлуатації/ сертифікат якості/ сертифікат відповідності/ тощо) які мають підтверджувати якість товару (рідкі засоби для чищення унітазів) та протоколи випробувань, видані акредитованою/сертифікованою випробувальною лабораторією. Постачальник несе відповідальність за повноту, достовірність та чинність таких документів.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації | |
Очікувана вартість закупівлі | 208`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
06.11.24
Подання пропозицій
до 11.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 20 календарні дні |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Дата подання заявки | |
Тип оплати | Одноразова поставка | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 20 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Рідкі засоби для чищення унітазів
Класифікація за ДК 021:2015: 39830000-9 - Продукція для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, м. Київ, заклади освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.12.2024
Умови постаки: Договором передбачено внесення Постачальником забезпечення виконання Договору в розмірі 5 відсотків від вартості Договору.
Строк постачання товару: до 10.12.2024 р.
Місце постачання товару: Україна, 03127, місто Київ, заклади освіти підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Умови оплати товару: Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється 100% упродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу кожного навчального закладу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної.
Послуги, які обов’язково надає Учасник та включає в ціну товару:
Здійснювати поставку товару своїм транспортним засобом у кожен заклад, зазначений у Договорі Додатку № 2., здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару та занос товару в приміщення за адресою кожного навчального закладу, поставка товару здійснюється окремими партіями від фактичної потреби згідно з заявкою (замовленням) навчальних закладів Замовника.
Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється у присутності представника навчального закладу.
Постачальник разом з Товаром зобов’язується передати Замовнику в день приймання-передачі Товару такі документи:
- документи щодо якості передбаченими чинним законодавством для даного виду продукції
(висновок санітарно-епідеміологічної експертизи/ інструкції з експлуатації/ сертифікат якості/ сертифікат відповідності/ тощо) які мають підтверджувати якість товару (рідкі засоби для чищення унітазів)
та
протоколи випробувань, видані акредитованою/сертифікованою випробувальною лабораторією.
Постачальник несе відповідальність за повноту, достовірність та чинність таких документів.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3200 літр
|
Тендерна документація
Проект договору
Проект Договору .docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.11.2024 15:36
Версія документу від: 06.11.2024 15:36
ID: d1bc6340361d4275a9aa7c541f72dfca
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.11.2024 15:38
Версія документу від: 06.11.2024 15:38
ID: 30ab361e8264412b93aaac6108c8b5b7
|
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Дезинфікуюча дія Очікуване значення: ні
|
Дати та строки
Дата публікації | 06.11.2024 15:38 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 06.11.2024 15:38 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 11.11.2024 10:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 37479398 |
Юридична адреса | 03127, Україна, Київська область, М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б |