Процедура закупівлі оголошена 06.11.2024 15:33. Дата останніх змін - 06.11.2024 15:33
Код ДК 021:2015: (CPV) - 15130000-8- М’ясопродукти (Свинина тушкована)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-06-012759-a | |
ID | 697e20a79b2f48ee9f0d0ff8e43058dd | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-06-015779-a |
Очікувана вартість закупівлі
59`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Якість товару при поставці повинна бути підтверджена якісними посвідченнями, які додаються до кожної видаткової накладної. Кожна партія товару супроводжується документами, що підтверджують його кількість та якість. Поставка Товару (продукції) у робочі дні з 8:00 до 15:00 годин. Поставка до 31.12.2024 року. Всі витрати, пов'язані з транспортуванням та доставкою Продукції, здійснюється за рахунок Постачальника. Тара та упаковка багаторазового використання підлягають поверненню. Тара поставленого товару - у скляних банках являється зворотною та підлягає поверненню Постачальнику за його рахунок.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ОБОЗНІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ | |
Очікувана вартість закупівлі | 59`500.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
06.11.24
Подання пропозицій
до 11.11.24
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 календарних днів з дня фактичного постачання Товару на адресу закладу Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 20 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Свинина тушкована, фасування 500г, банка скляна
Класифікація за ДК 021:2015: 15130000-8 - М’ясопродукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27630, Україна, Кіровоградська область, с. Обознівка, вул. Польова б.1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки:
Якість товару при поставці повинна бути підтверджена якісними посвідченнями, які додаються до кожної видаткової накладної. Кожна партія товару супроводжується документами, що підтверджують його кількість та якість. Поставка Товару (продукції) у робочі дні з 8:00 до 15:00 годин. Поставка до 31.12.2024 року. Всі витрати, пов'язані з транспортуванням та доставкою Продукції, здійснюється за рахунок Постачальника. Тара та упаковка багаторазового використання підлягають поверненню. Тара поставленого товару - у скляних банках являється зворотною та підлягає поверненню Постачальнику за його рахунок.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 350 кілограм
|
Тендерна документація
Проект договору
Договір ЗЦП тушонка.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.11.2024 15:31
Версія документу від: 06.11.2024 15:31
ID: ad4ece05a7cf4ad59433c01183caf31c
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.11.2024 15:33
Версія документу від: 06.11.2024 15:33
ID: f9cabc7d01374498a7f0c788c2f1c4ed
|
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Стерилізовано Очікуване значення: Так
Фасування : банка скляна
Характеристики не суперечать ДСТУ 4450 Очікуване значення: Так
Вид м'яса : свинина
Маса нетто Очікуване значення: 500 грам
|
Дати та строки
Дата публікації | 06.11.2024 15:33 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 06.11.2024 15:33 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 11.11.2024 08:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ОБОЗНІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 03190366 |
Юридична адреса | 27630, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький р-н. , с. Обознівка |