Процедура закупівлі оголошена 06.11.2024 15:11. Дата останніх змін - 06.11.2024 15:11
Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554; Сир твердий 45%, без добавок
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-06-011869-a | |
ID | ac5ae7eb13da4944855c7bdde5635946 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-06-014429-a |
Очікувана вартість закупівлі
24`600.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 90 календарних днів з моменту отримання Товару. Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом строку дії цього Договору окремими партіями на підставі Заявок Замовника (телефоном, факсом, або листом на електронну пошту) з зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару в межах Специфікації до Договору, виходячи з фінансових можливостей та виробничих потреб Замовника.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальний заклад"Дошкільний навчальний заклад №30 Вінницької міської ради" | |
Очікувана вартість закупівлі | 24`600.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
06.11.24
Подання пропозицій
до 11.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 90 календарних днів з моменту отримання Товару. Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом строку дії цього Договору окремими партіями на підставі Заявок Замовника (телефоном, факсом, або листом на електронну пошту) з зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару в межах Специфікації до Договору, виходячи з фінансових можливостей та виробничих потреб Замовника. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 90 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554
Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, 600-річчя,8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 90 календарних днів з моменту отримання Товару.
Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом строку дії цього Договору окремими партіями на підставі Заявок Замовника (телефоном, факсом, або листом на електронну пошту) з зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару в межах Специфікації до Договору, виходячи з фінансових можливостей та виробничих потреб Замовника.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 120 кілограм
|
2) |
Сир твердий 45%, без добавок
Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, 600-річчя,8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 90 календарних днів з моменту отримання Товару.
Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом строку дії цього Договору окремими партіями на підставі Заявок Замовника (телефоном, факсом, або листом на електронну пошту) з зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару в межах Специфікації до Договору, виходячи з фінансових можливостей та виробничих потреб Замовника.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 кілограм
|
Тендерна документація
Проект договору
Проект договору сир.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.11.2024 15:10
Версія документу від: 06.11.2024 15:10
ID: aa22f38760ca49ca855a4d49e0526585
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.11.2024 15:11
Версія документу від: 06.11.2024 15:11
ID: 0dd37f14c99f41a48163e9b2955c8087
|
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 4554 Очікуване значення: Так
Добавки Очікуване значення: ні
Масова частка жиру Очікуване значення: 9 відсоток
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Добавки : без добавок
Масова частка жиру Очікуване значення: 45 відсоток
|
Дати та строки
Дата публікації | 06.11.2024 15:11 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 06.11.2024 15:11 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 11.11.2024 00:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальний заклад"Дошкільний навчальний заклад №30 Вінницької міської ради" |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 26243444 |
Юридична адреса | 21021, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 8 |