Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 06.11.2024 15:13. Дата останніх змін - 06.11.2024 15:13

Папір

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-06-011815-a  
ID 9de39f4110cf4b9fb1bfb6726d1c6b77  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-10-31-004482-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Національний університет харчових технологій  
Очікувана вартість закупівлі 201`500.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
06.11.24
Подання пропозицій
до 11.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Дата виставлення рахунку  
Опис Розрахунки за Договором Замовник проводить у національній валюті України – гривні, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, на підставі видаткової накладної та виставленого рахунку-фактури протягом 7 (семи) робочих днів з дати одержання Товару Замовником за умови наявності відповідних бюджетних асигнувань.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 7 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, м. Київ, вул. Володимирська, 68
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 103 пачка
2)
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, м. Київ, вул. Володимирська, 68
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 150 пачка
3)
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, м. Київ, вул. Володимирська, 68
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 пачка
4)
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, м. Київ, вул. Володимирська, 68
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 540 пачка

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.11.2024 15:09
Версія документу від: 06.11.2024 15:09
ID: 0b570ae652c94fe09db7c18ca3e77a21
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.11.2024 15:13
Версія документу від: 06.11.2024 15:13
ID: 2bf141b9265e415c9d4b1a3ee5eda96b

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір офісний, форматний
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд : DOUBLE A
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Колір : білий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Формат : A4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 165 - 165
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Recycling (з вторинной сировини)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 95 - 95
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 107 - 107
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір офісний, форматний
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд : CRYSTAL
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Колір : білий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Формат : A3 (297х420 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 70 - 70
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 155 - 155
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Recycling (з вторинной сировини)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 92 - 92
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 102 - 102
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір офісний, форматний
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд : DOUBLE A
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Колір : білий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Формат : A3 (297х420 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 167 - 167
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Recycling (з вторинной сировини)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 94 - 94
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 110 - 110
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір офісний, форматний
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд : MULTIOFFICE
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Колір : білий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Формат : A4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 161 - 161
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Recycling (з вторинной сировини)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 93 - 93
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 107 - 107
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 06.11.2024 15:13  
Початок періоду прийому пропозицій 06.11.2024 15:13  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 11.11.2024 11:11  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Національний університет харчових технологій  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02070938  
Юридична адреса 01033, Україна, Київська область, Київ, Володимирська, буд.68