Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 06.11.2024 13:13. Дата останніх змін - 06.11.2024 13:18

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів (аутсорсинг)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-06-008087-a  
ID 1fc0adb25ce54d9a951c1fbb2ec1991a  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-04-018698-a  
Очікувана вартість закупівлі
1`000`850.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №25 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"  
Очікувана вартість закупівлі 1`000`850.00 Гривня (без ПДВ)  
Підстава Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом  
Обгрунтування 22.10.2024 року через не подання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п.51 Особливостей. Звіт про результатами проведення процедури закупівлі (ІD оголошення UA-2024-10-14-011728-a). На виконання постанови КМУ № 1145 від 4 жовтня 2024 року обов’язковим є організація безоплатного гарячого харчування учнів 1-4 класів за рахунок наданої місцевим бюджетам субвенції підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі. При цьому для забезпечення дітей 1-4 класів гарячим харчуванням, враховуючи те, що комбінат шкільного і студентського харчування орендує у КЗЗСО «Луцький ліцей № 25» харчоблок, на базі якого проводиться харчування учнів пільгових категорій, та з метою своєчасної закупівлі послуг з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів комунального закладу загального загальної середньої освіти «Луцький ліцей № 25 Луцької міської ради» підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі послуг в КШСХ.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
06.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
06.11.24

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів (аутсорсинг)
Класифікація за ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43026, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ФЕДОРОВА, будинок 7
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04.11.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20017 послуга

Тендерна документація

Нетипізований документ
65 Протокол_обгрунтування_х1 4.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.11.2024 13:13
Версія документу від: 06.11.2024 13:13
ID: 42cea3250bdf42e39e715d2bae45d6fd
Нетипізований документ
наказ.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.11.2024 13:13
Версія документу від: 06.11.2024 13:13
ID: 37712fa382e94b9c983e937bdd697820
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.11.2024 13:17
Версія документу від: 06.11.2024 13:17
ID: ed52eb345f8f4f25bc7785bb5244e349

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №25 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 21733221  
Юридична адреса 43026, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ФЕДОРОВА, будинок 7  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
03-20/80
Дата підписання
01.11.2024
Дата початку дії
01.11.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
1`000`850.00 Гривня без ПДВ