Процедура закупівлі оголошена 05.11.2024 17:08. Дата останніх змін - 05.11.2024 19:27
Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-05-014689-a | |
ID | c8ce5bcc670a41939428f927934f1d52 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
139`631`442.46 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | АТ "Ощадбанк" | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 139`631`442.46 Гривня (з ПДВ) | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 4`188`943.27 Гривня | |
Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
05.11.24
Період уточнень
до 14.11.24
Залишилось 8 днів
Подання пропозицій
до 21.11.24
Аукціон
очікується
Специфікація закупівлі
Лот №1. Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території для: Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Філії-Головного управління по м.Києву та Київській області; Філії-Вінницького обласного управління; Філії-Житомирського обласного управління; Філії-Чернігівського обласного управління; Філії -Черкаського обласного управління;
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 45`441`032.07 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 228`000.00 Гривня | |
Електронна банківська гарантія | 1`363`230.96 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | очікується |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Надання послуг | |
Опис | Проведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється до 20-го числа наступного місяця, що слідує за звітним, на підставі наданих Виконавцем рахунка на оплату та належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих Послуг. Факт надання належним чином Послуг, посвідчується підписанням Сторонами Акта приймання-передачі наданих Послуг, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 5-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 20 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території для: Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Філії-Головного управління по м.Києву та Київській області; Філії-Вінницького обласного управління; Філії-Житомирського обласного управління; Філії-Чернігівського обласного управління;
Філії -Черкаського обласного управління.
Класифікація за ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 391 послуга
|
Тендерна документація
Тендерна документація
ТД.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 17:08
Версія документу від: 05.11.2024 17:08
ID: 0547f16d4991460eb277f060c0960b27
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 17:37
Версія документу від: 05.11.2024 17:37
ID: f49e2dcd457a48bd90930e978259e500
|
Лот №2. Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території для: Філії-Дніпропетровського обласного управління; Філії-Сумського обласного управління; Філії-Кіровоградського обласного управління; Філії-Одеського обласного управління; Філії-Полтавського обласного управління; Філії-Миколаївського обласного управління; Філії-Запорізького обласного управління; Філії-Харківського обласного управління.
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 49`075`177.57 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 246`000.00 Гривня | |
Електронна банківська гарантія | 1`472`255.33 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | очікується |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Надання послуг | |
Опис | Проведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється до 20-го числа наступного місяця, що слідує за звітним, на підставі наданих Виконавцем рахунка на оплату та належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих Послуг. Факт надання належним чином Послуг, посвідчується підписанням Сторонами Акта приймання-передачі наданих Послуг, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 5-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 20 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території для: Філії-Дніпропетровського обласного управління; Філії-Сумського обласного управління; Філії-Кіровоградського обласного управління; Філії-Одеського обласного управління; Філії-Полтавського обласного управління; Філії-Миколаївського обласного управління; Філії Запорізького обласного управління; Філії-Харківського обласного управління.
Класифікація за ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 422 послуга
|
Тендерна документація
Тендерна документація
ТД.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 17:08
Версія документу від: 05.11.2024 17:08
ID: 0547f16d4991460eb277f060c0960b27
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 17:37
Версія документу від: 05.11.2024 17:37
ID: f49e2dcd457a48bd90930e978259e500
|
Лот №3. Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території для: Філії-Волинського обласного управління; Філії-Львівського обласного управління; Філії-Рівненського обласного управління; Філії -Тернопільського обласного управління; Філії- Хмельницького обласного управління; Філії-Закарпатського обласного управління; Філії- Івано-Франківського обласного управління; Філії- Чернівецького обласного управління.
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 39`154`443.71 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 196`000.00 Гривня | |
Електронна банківська гарантія | 1`174`633.31 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | очікується |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Надання послуг | |
Опис | Проведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється до 20-го числа наступного місяця, що слідує за звітним, на підставі наданих Виконавцем рахунка на оплату та належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих Послуг. Факт надання належним чином Послуг, посвідчується підписанням Сторонами Акта приймання-передачі наданих Послуг, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 5-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 20 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території для: Філії-Волинського обласного управління; Філії-Львівського обласного управління; Філії-Рівненського обласного управління; Філії -Тернопільського обласного управління; Філії- Хмельницького обласного управління; Філії-Закарпатського обласного управління; Філії- Івано-Франківського обласного управління; Філії- Чернівецького обласного управління.
Класифікація за ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 375 послуга
|
Тендерна документація
Тендерна документація
ТД.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 17:08
Версія документу від: 05.11.2024 17:08
ID: 0547f16d4991460eb277f060c0960b27
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 17:37
Версія документу від: 05.11.2024 17:37
ID: f49e2dcd457a48bd90930e978259e500
|
Лот №4. Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території для: Філії-Херсонського обласного управління.
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 1`177`209.37 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 6`000.00 Гривня | |
Електронна банківська гарантія | 35`316.28 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | очікується |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Надання послуг | |
Опис | Проведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється до 20-го числа наступного місяця, що слідує за звітним, на підставі наданих Виконавцем рахунка на оплату та належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих Послуг. Факт надання належним чином Послуг, посвідчується підписанням Сторонами Акта приймання-передачі наданих Послуг, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 5-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 20 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території для: Філії-Херсонського обласного управління.
Класифікація за ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 послуга
|
Тендерна документація
Тендерна документація
ТД.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 17:08
Версія документу від: 05.11.2024 17:08
ID: 0547f16d4991460eb277f060c0960b27
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 17:37
Версія документу від: 05.11.2024 17:37
ID: f49e2dcd457a48bd90930e978259e500
|
Лот №5. Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території для: Філії -Донецького обласного управління.
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 4`783`579.74 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 24`000.00 Гривня | |
Електронна банківська гарантія | 143`507.39 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | очікується |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Надання послуг | |
Опис | Проведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється до 20-го числа наступного місяця, що слідує за звітним, на підставі наданих Виконавцем рахунка на оплату та належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих Послуг. Факт надання належним чином Послуг, посвідчується підписанням Сторонами Акта приймання-передачі наданих Послуг, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 5-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 20 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території для: Філії -Донецького обласного управління.
Класифікація за ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 49 послуга
|
Тендерна документація
Тендерна документація
ТД.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 17:08
Версія документу від: 05.11.2024 17:08
ID: 0547f16d4991460eb277f060c0960b27
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 17:37
Версія документу від: 05.11.2024 17:37
ID: f49e2dcd457a48bd90930e978259e500
|
Опис критеріїв
Забезпечення виконання договору
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається переможцем процедури закупівлі у вигляді оригіналу банківської гарантії.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Забезпечення тендерних пропозицій
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».
) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Забезпечення виконання договору
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається переможцем процедури закупівлі у вигляді оригіналу банківської гарантії.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Забезпечення тендерних пропозицій
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Забезпечення виконання договору
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається переможцем процедури закупівлі у вигляді оригіналу банківської гарантії.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Забезпечення тендерних пропозицій
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Забезпечення виконання договору
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається переможцем процедури закупівлі у вигляді оригіналу банківської гарантії.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Забезпечення тендерних пропозицій
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Забезпечення виконання договору
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається переможцем процедури закупівлі у вигляді оригіналу банківської гарантії.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Забезпечення тендерних пропозицій
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Дати та строки
Дата публікації | 05.11.2024 17:37 | |
Завершення періоду уточнень | 14.11.2024 18:00 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 14.11.2024 18:00 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 21.11.2024 18:00 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | АТ "Ощадбанк" |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 00032129 |
Юридична адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Госпітальна, 12 Г |