Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 05.11.2024 17:08. Дата останніх змін - 05.11.2024 19:27

Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-05-014689-a  
ID c8ce5bcc670a41939428f927934f1d52  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника АТ "Ощадбанк"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 139`631`442.46 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 4`188`943.27 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
05.11.24
Період уточнень
до 14.11.24
Залишилось 8 днів
Подання пропозицій
до 21.11.24
Аукціон
очікується

Специфікація закупівлі

Лот №1. Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території для: Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Філії-Головного управління по м.Києву та Київській області; Філії-Вінницького обласного управління; Філії-Житомирського обласного управління; Філії-Чернігівського обласного управління; Філії -Черкаського обласного управління;

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 45`441`032.07 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 228`000.00 Гривня  
Електронна банківська гарантія 1`363`230.96 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Проведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється до 20-го числа наступного місяця, що слідує за звітним, на підставі наданих Виконавцем рахунка на оплату та належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих Послуг. Факт надання належним чином Послуг, посвідчується підписанням Сторонами Акта приймання-передачі наданих Послуг, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 5-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 20 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території для: Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Філії-Головного управління по м.Києву та Київській області; Філії-Вінницького обласного управління; Філії-Житомирського обласного управління; Філії-Чернігівського обласного управління; Філії -Черкаського обласного управління.
Класифікація за ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 391 послуга

Тендерна документація

Тендерна документація
ТД.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 17:08
Версія документу від: 05.11.2024 17:08
ID: 0547f16d4991460eb277f060c0960b27
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 17:37
Версія документу від: 05.11.2024 17:37
ID: f49e2dcd457a48bd90930e978259e500

Лот №2. Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території для: Філії-Дніпропетровського обласного управління; Філії-Сумського обласного управління; Філії-Кіровоградського обласного управління; Філії-Одеського обласного управління; Філії-Полтавського обласного управління; Філії-Миколаївського обласного управління; Філії-Запорізького обласного управління; Філії-Харківського обласного управління.

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 49`075`177.57 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 246`000.00 Гривня  
Електронна банківська гарантія 1`472`255.33 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Проведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється до 20-го числа наступного місяця, що слідує за звітним, на підставі наданих Виконавцем рахунка на оплату та належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих Послуг. Факт надання належним чином Послуг, посвідчується підписанням Сторонами Акта приймання-передачі наданих Послуг, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 5-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 20 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території для: Філії-Дніпропетровського обласного управління; Філії-Сумського обласного управління; Філії-Кіровоградського обласного управління; Філії-Одеського обласного управління; Філії-Полтавського обласного управління; Філії-Миколаївського обласного управління; Філії Запорізького обласного управління; Філії-Харківського обласного управління.
Класифікація за ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 422 послуга

Тендерна документація

Тендерна документація
ТД.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 17:08
Версія документу від: 05.11.2024 17:08
ID: 0547f16d4991460eb277f060c0960b27
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 17:37
Версія документу від: 05.11.2024 17:37
ID: f49e2dcd457a48bd90930e978259e500

Лот №3. Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території для: Філії-Волинського обласного управління; Філії-Львівського обласного управління; Філії-Рівненського обласного управління; Філії -Тернопільського обласного управління; Філії- Хмельницького обласного управління; Філії-Закарпатського обласного управління; Філії- Івано-Франківського обласного управління; Філії- Чернівецького обласного управління.

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 39`154`443.71 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 196`000.00 Гривня  
Електронна банківська гарантія 1`174`633.31 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Проведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється до 20-го числа наступного місяця, що слідує за звітним, на підставі наданих Виконавцем рахунка на оплату та належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих Послуг. Факт надання належним чином Послуг, посвідчується підписанням Сторонами Акта приймання-передачі наданих Послуг, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 5-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 20 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території для: Філії-Волинського обласного управління; Філії-Львівського обласного управління; Філії-Рівненського обласного управління; Філії -Тернопільського обласного управління; Філії- Хмельницького обласного управління; Філії-Закарпатського обласного управління; Філії- Івано-Франківського обласного управління; Філії- Чернівецького обласного управління.
Класифікація за ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 375 послуга

Тендерна документація

Тендерна документація
ТД.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 17:08
Версія документу від: 05.11.2024 17:08
ID: 0547f16d4991460eb277f060c0960b27
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 17:37
Версія документу від: 05.11.2024 17:37
ID: f49e2dcd457a48bd90930e978259e500

Лот №4. Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території для: Філії-Херсонського обласного управління.

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 1`177`209.37 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 6`000.00 Гривня  
Електронна банківська гарантія 35`316.28 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Проведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється до 20-го числа наступного місяця, що слідує за звітним, на підставі наданих Виконавцем рахунка на оплату та належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих Послуг. Факт надання належним чином Послуг, посвідчується підписанням Сторонами Акта приймання-передачі наданих Послуг, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 5-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 20 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території для: Філії-Херсонського обласного управління.
Класифікація за ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 послуга

Тендерна документація

Тендерна документація
ТД.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 17:08
Версія документу від: 05.11.2024 17:08
ID: 0547f16d4991460eb277f060c0960b27
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 17:37
Версія документу від: 05.11.2024 17:37
ID: f49e2dcd457a48bd90930e978259e500

Лот №5. Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території для: Філії -Донецького обласного управління.

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 4`783`579.74 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 24`000.00 Гривня  
Електронна банківська гарантія 143`507.39 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Проведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється до 20-го числа наступного місяця, що слідує за звітним, на підставі наданих Виконавцем рахунка на оплату та належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих Послуг. Факт надання належним чином Послуг, посвідчується підписанням Сторонами Акта приймання-передачі наданих Послуг, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 5-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 20 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території для: Філії -Донецького обласного управління.
Класифікація за ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 49 послуга

Тендерна документація

Тендерна документація
ТД.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 17:08
Версія документу від: 05.11.2024 17:08
ID: 0547f16d4991460eb277f060c0960b27
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 17:37
Версія документу від: 05.11.2024 17:37
ID: f49e2dcd457a48bd90930e978259e500

Опис критеріїв

Забезпечення виконання договору
Критерій відноситься до лоту Щоденне та періодичне прибирання приміще
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається переможцем процедури закупівлі у вигляді оригіналу банківської гарантії.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Забезпечення тендерних пропозицій
Критерій відноситься до лоту Щоденне та періодичне прибирання приміще
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Забезпечення виконання договору
Критерій відноситься до лоту Щоденне та періодичне прибирання приміще
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається переможцем процедури закупівлі у вигляді оригіналу банківської гарантії.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Забезпечення тендерних пропозицій
Критерій відноситься до лоту Щоденне та періодичне прибирання приміще
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Забезпечення виконання договору
Критерій відноситься до лоту Щоденне та періодичне прибирання приміще
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається переможцем процедури закупівлі у вигляді оригіналу банківської гарантії.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Забезпечення тендерних пропозицій
Критерій відноситься до лоту Щоденне та періодичне прибирання приміще
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Забезпечення виконання договору
Критерій відноситься до лоту Щоденне та періодичне прибирання приміще
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається переможцем процедури закупівлі у вигляді оригіналу банківської гарантії.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Забезпечення тендерних пропозицій
Критерій відноситься до лоту Щоденне та періодичне прибирання приміще
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Забезпечення виконання договору
Критерій відноситься до лоту Щоденне та періодичне прибирання приміще
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається переможцем процедури закупівлі у вигляді оригіналу банківської гарантії.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Забезпечення тендерних пропозицій
Критерій відноситься до лоту Щоденне та періодичне прибирання приміще
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 05.11.2024 17:37  
Завершення періоду уточнень 14.11.2024 18:00  
Початок періоду прийому пропозицій 14.11.2024 18:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 21.11.2024 18:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника АТ "Ощадбанк"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 00032129  
Юридична адреса 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Госпітальна, 12 Г